DMS/ECM systémy přináší efektivní nástroje pro spolupráci, neomezený přístup k firemním informacím, automatizované schvalovací procesy (tzv. workflow management), bezpečná a důvěryhodná úložiště či práci s dokumenty v souladu s moderní legislativou. EXON přináší osvědčené technologie pro digitalizaci firem se silným důrazem na zabezpečení podnikových dat.

V rámci DMS/ECM systémů nabízíme 2 možnosti řešení digitalizace: Digitální kancelář EXONIS nebo ELO ECM Suite.


Vystačíme si s jednodušším hotovým řešením digitální kanceláře pro faktury, smlouvy a objednávky

Máme náročnější požadavky / řešení na míru / zadávací dokumentace / potřeba analýzy řešení

Digitalizace přináší značné zvýšení produktivity, zjednodušení procesů, úsporu času a nákladů, zvýšení flexibility, snadnější automatizace a integrace systémů, vyšší efektivitu a konkurenceschopnost. Zároveň společnost může pružněji reagovat na měnící se požadavky trhu a na neočekávané události, jako např. práce na home office.


Neomezená dostupnost.
Rychlé vyhledávání

  • Komfortní vyhledávání v celém elektronickém archivu.
  • Mobilní aplikace a responzivní design.
  • Neomezený přístup k dokumentům.
  • Vyhledávání dle metadat nebo fulltextově, vlastní filtry.
  • Více o možnostech vyhledávání v článku.

Automatizace firemních procesů
díky workflow

  • Vlastní schvalovací pracovní postupy.
  • Nastavte uživatelům oprávnění.
  • Víceúrovňová dynamická workflow.
  • Zabraňte ztrátám a mějte absolutní přehled.
  • Více o workflow v článku.

Faktury, smlouvy, objednávky

Datové schránky a další agendy


V souladu s legislativou

  • Kontrola platnosti elektronických podpisů dle eIDAS
  • Časová razítka a elektronické pečetě.
  • Napojení na datové schránky, automatické stahování zpráv.
  • Anonymizace dokumentů: začernění citlivých dat,
    automatické zveřejnění v registru smluv.
  • Skartační řízení pro elektronické dokumenty.
  • Splnění požadavků GDPR dle auditu.

Centrální důvěryhodný archiv

  • Důvěryhodné, digitální a dlouhodobé úložiště.
  • Dokumenty jsou ukládány na centrálním úložišti.
  • Skartační řízení elektronických dokumentů. Na základě např. spisového znaku, skartační lhůty či data vyřízení dokumentu je vygenerován přehledný návrh dokumentů pro odstranění z archivu.
  • ELO jako 3D archiv funguje např. v České průmyslové zdravotní pojišťovně. Více o projektu v případové studii.

ELO jako integrační platforma

  • Napojení na externí ERP systémy třetích stran.
  • Přímá integrace na ISDS (datové schránky).
  • Active Directory.
  • SAP, CRM aj.



Výhodou ELO je, že může ve společnosti figurovat mnoha způsoby. Jako klasické DMS/ECM s uživatelským prostředím a nástroji pro spolupráci, ale i jako centrální úložiště všech systémů, jako tzv. integrační platforma. Více a konkrétní příklady se dozvíte v referencích a případových studiích.

  • Vše na jednom místě
  • Bezpečně a přehledně
  • Vyhledávání
  • Neomezený přístup
  • Spolupráce
  • Data pod kontrolou
  • Workflow
  • Nástroje produktivity
  • Možnosti integrace
  • V souladu s legislativou
Krátké představení poslání DMS ELO, funkcionalit a uživatelského rozhraní.

Elektronická správa faktur, smluv a objednávek v praktické ukázce.
EXON rady a tipy.
Více zajímavých článků naleznete v radách a tipech.

Kontaktní formulář

Zajímáte se o digitalizaci? Pro více informací nás kontaktujte.