»»

Elektronická správa a schvalování smluv
řízená tvorba, správa, evidence a archivace

ELO Digital Office.

Elektronická správa smluv představuje kompletní správu (tvorba, schvalování) a sledování smluv během celého jejich životního cyklu – a to z jednoho centrálního místa.


Obecné funkcionality správy smluv

Workflow smluv

Automatizované workflow vnáší do práce se smlouvami jasná pravidla a kontrolu nad procesem.

Smlouvy jsou postupně připomínkovány, verzovány a schvalovány jednotlivými uživateli. Každý ví, co má kdy udělat. Workflow definuje přesnou cestu, kterou smlouva projde, a zároveň automaticky ukládá všechny verze vzniklé během spolupráce. K jakékoliv verzi se můžete kdykoliv vrátit – nic se neztratí.


Elektronické podpisy

Napojení na elektronické podpisy je dnes standardem. Díky integraci např. s DocuSign můžete smlouvu podepsat online jedním kliknutím.

Na pozadí může navíc probíhat automatická kontrola elektronických podpisů – ověřování platnosti dle eIDAS nařízení.


Archivace

Všechny smlouvy jsou bezpečně uloženy v přehledně strukturovaném stromovém archivu. Jsou centrálně přístupné pouze pro oprávněné uživatele. Díky důvěryhodnému archivu máte jistotu, že vaše smlouvy budou uchovány v souladu s legislativními požadavky.


Anonymizace

Citlivé údaje ve smlouvách lze automaticky anonymizovat – například před jejich zveřejněním v registru smluv. Systém zajistí, že vybrané části dokumentu budou začerněny (vypáleny) a připraveny k dalšímu zpracování. Více o anonymizaci smluv.


Správa smluv ve významných institucích

Jak to funguje v praxi? Více referenčních projektů naleznete v sekci reference.


Kontaktní formulář

Zajímáte se o řešení pro digitalizaci? Pro více informací nás kontaktujte.