Elektronická správa firemní korespondence
došlá pošta, datové schránky, emailové zprávy

Spravujte příchozí i odchozí firemní korespondenci efektivně díky systému pro správu dokumentů od společnosti EXON.
Využívejte řešení, které centralizuje korespondenci, automatizuje klíčové procesy a distribuuje zprávy přesně k příjemcům.
Firemní korespondence zahrnuje zprávy v elektronické i fyzické podobě: došlá pošta, e-maily, nebo datové zprávy z ISDS. Veškerá korespondence je automaticky stahována, centrálně řízena, schvalována a archivována v elektronickém archivu.
Systém ELO přináší pořádek a přehled v přijaté korespondenci. Protože právě korespondence bývá vstupním bodem pro vznik firemních dokumentů, je klíčové provést správnou klasifikaci a zařazení hned na začátku.
Výhody digitální korespondence v prostředí DMS/ECM
Digitalizovaná korespondence v prostředí ECM ELO nabízí pokročilé funkcionality, které zajišťují bezchybné zpracování a úplnou kontrolu nad dokumenty.
Díky centrálnímu řízení nedochází ke ztrátám ani opomenutím při distribuci – veškeré zprávy jsou bezpečně uloženy na jednom místě.
Datové zprávy jsou automaticky stahovány a archivovány (na rozdíl od ISDS, kde jsou uchovávány pouze 90 dní).
- nastavení přístupových práv dle uživatelských rolí,
- schvalovací procesy a notifikace o úkolech,
- rychlou distribuci zpráv správným uživatelům,
- automatické třídění do určených složek a podsložek,
- sledování veškeré aktivity nad dokumenty (kdo, kdy a co zobrazil nebo upravil).
Vybrané reference
Zákaznické projekty, kde je modul správy firemní korespondence implementován.
Podrobné reference společnosti EXON + případové studie ke stažení naleznete v sekci reference.
Kontaktní formulář
Zajímáte se o řešení pro digitalizaci? Pro více informací nás kontaktujte.