»»

Elektronická správa firemní korespondence
došlá pošta, datové schránky, emailové zprávy

ELO Digital Office.

Spravujte příchozí i odchozí firemní korespondenci efektivně díky systému pro správu dokumentů od společnosti EXON.

Využívejte řešení, které centralizuje korespondenci, automatizuje klíčové procesy a distribuuje zprávy přesně k příjemcům.

Firemní korespondence zahrnuje zprávy v elektronické i fyzické podobě: došlá pošta, e-maily, nebo datové zprávy z ISDS. Veškerá korespondence je automaticky stahována, centrálně řízena, schvalována a archivována v elektronickém archivu.

Systém ELO přináší pořádek a přehled v přijaté korespondenci. Protože právě korespondence bývá vstupním bodem pro vznik firemních dokumentů, je klíčové provést správnou klasifikaci a zařazení hned na začátku.


Výhody digitální korespondence v prostředí DMS/ECM

Digitalizovaná korespondence v prostředí ECM ELO nabízí pokročilé funkcionality, které zajišťují bezchybné zpracování a úplnou kontrolu nad dokumenty.

Díky centrálnímu řízení nedochází ke ztrátám ani opomenutím při distribuci – veškeré zprávy jsou bezpečně uloženy na jednom místě. Datové zprávy jsou automaticky stahovány a archivovány (na rozdíl od ISDS, kde jsou uchovávány pouze 90 dní).

ELO umožňuje:

  • nastavení přístupových práv dle uživatelských rolí,
  • schvalovací procesy a notifikace o úkolech,
  • rychlou distribuci zpráv správným uživatelům,
  • automatické třídění do určených složek a podsložek,
  • sledování veškeré aktivity nad dokumenty (kdo, kdy a co zobrazil nebo upravil).

Zákaznické projekty, kde je modul správy firemní korespondence implementován.

Podrobné reference společnosti EXON + případové studie ke stažení naleznete v sekci reference.

Kontaktní formulář

Zajímáte se o řešení pro digitalizaci? Pro více informací nás kontaktujte.