»»»

Správa dokumentů v bankách a pojišťovnách

Správa dokumentů v bankovnictví a pojišťovnictví zahrnuje všechny systémy a procesy, které jsou nezbytné ke shromažďování, organizaci a sledování jakýchkoli informací, které se týkají zákazníků, účtů a operací. Správa dokumentů je páteří každé finanční instituce. Ve finančnictví se jedná převážně o neustálou optimalizaci současných procesů.

Pro banku / pojišťovnu je prvotřídní správa dokumentů zásadní. Závisí na tom vynikající zákaznický servis, hladké absolvování auditů a celková efektivita společnosti. Nedílnou součástí je zajištění bezpečnosti, kde je velice silný důraz.

DMS ELO zajišťuje automatizované pracovní postupy na úrovní back-office (účetní dokumenty, spravování a automatizace datových schránek apod.). Zároveň může být (viz. případová studie Česká průmyslová zdravotní pojišťovna, dále jen ČPZP) centrálním důvěryhodným archivem pro všechny systémy ve společnosti.

Zajímá Vás téma digitalizace ve finančnictví? Více jsme popsali v tomto článku.

Podrobné reference společnosti EXON + případové studie ke stažení naleznete v sekci reference.

Využití ELO ECM Suite

Document Management System ELO je možné využít v jakémkoli oboru podnikání. Není specializovaný na konkrétní sektor, přizpůsobí se všem oborům. Více naleznete v referencích.

Krátké představení poslání DMS ELO, funkcionalit a uživatelského rozhraní.

Elektronická správa faktur, smluv a objednávek v praktické ukázce.
EXON rady a tipy.
Více zajímavých článků naleznete v radách a tipech.

Kontaktní formulář

Zajímáte se o řešení pro digitalizaci? Pro více informací nás kontaktujte.