»»»

Správa dokumentů v automobilovém průmyslu

Firmy a společnosti v sektoru automotive jsou charakteristické velkým počtem zaměstnanců a vysokým objemem různorodých dokumentů. Při prodeji automobilů je tlak na zvyšování efektivity v každé oblasti, aby bylo možné dosahovat maximální ziskovosti. DMS systémy pomáhají spravovat a uchovávat dokumenty po celou dobu jejich životnosti. Výsledkem zavedení DMS systému je úspora nepřímých nákladů v důsledku ztráty nebo poškození důležitých dokumentů. Prodejci automobilů mají množství papírování s každým obchodem, servisní kontrolou a každým objednaným a dodaným dílem. Systém pro správu dokumentů přináší výhody od nákupu materiálu až po konečný prodej při zajištění a automatizaci back-office procesů.


Výhody DMS/ECM systému v automotive:

  • Efektivní ukládání, přístup a optimální oběh dokumentů zajistí nalezení dokumentů během okamžiku, aniž by bylo nutné procházet historické kartotéky. Potřebujete vyhledat informace o zákazníkovi, který si koupil auto před 10 lety? Lze vše okamžitě dohledat. Automatizované pracovní postupy zajistí rychlé a efektivní zpracování, včetně faktur, od začátku do konce.
  • Rychlé a bezpečné hledání dokumentů ušetří značné množství času, který zaměstnanec může věnovat důležitějším úkolům, než je vyhledávání dokumentů.
  • Zefektivňuje provoz. Pokud je systém pro správu podnikového obsahu integrován se současnými softwary a fakturačními procesy, rutinní úkoly již nevyžadují tolik interakce se zaměstnanci. Uvolňuje čas a snižuje riziko chybovosti.
  • Přinášíte kvalitnější služby zákazníkům. Získat informace o zákaznících ve chvíli, kdy to potřebujete, okamžitě. I pokud má firma obchodní zastoupení na více místech. Díky tomu je možné se zákazníkům věnovat rychleji a efektivněji, než v papírovém systému.
  • Zajímají vás další výhody DMS systémů? Více naleznete v článku 10 největších výhod digitální kanceláře, systémů DMS/ECM.

Podrobné reference společnosti EXON + případové studie ke stažení naleznete v sekci reference.


Využití ELO ECM Suite

Document Management System ELO je možné využít v jakémkoli oboru podnikání. Není specializovaný na konkrétní sektor, přizpůsobí se všem oborům. Více naleznete v referencích.

Krátké představení poslání DMS ELO, funkcionalit a uživatelského rozhraní.

Elektronická správa faktur, smluv a objednávek v praktické ukázce.
EXON rady a tipy.
Více zajímavých článků naleznete v radách a tipech.

Kontaktní formulář

Zajímáte se o řešení pro digitalizaci? Pro více informací nás kontaktujte.