Software na vytěžování dat z faktur

Vytěžování dat (tzv. OCR - Optical Character Recognition) nahrazuje ruční přepis a zcela automatizuje proces oběhu faktur. Vytěžovací aplikace jsou zcela intuitivní a tzv. "samoučící se".
Hledáte vhodný vytěžovací nástroj?
Chcete vytěžovat faktury či jiné dokumenty? Napište nám o své představě. Připravíme pro Vás optimální návrh řešení, cenovou nabídku a představíme podobné projekty. Pro delší zprávy a přílohy můžete využít email: .
Proč používat vytěžovací nástroj na faktury
OCR (Optical Character Recognition) pro faktury je technologie, která umožňuje extrakci dat z fakturačních dokladů v digitálním formátu. Software přečte text na faktuře a převede jej na strojově čitelná data. Tento proces umožňuje podnikům automatizovat pracovní postupy zpracování faktur tím, že eliminuje ruční zadávání dat, snižuje chyby a zvyšuje efektivitu.
OCR pro faktury lze použít v různých odvětvích, včetně financí, účetnictví a nákupu. Automatizací pracovního postupu zpracování faktur pomocí technologie OCR mohou podniky snížit náklady, zvýšit přesnost efektivitu.
Software lze napojit např. na ekonomické a účetní systémy (Pohoda, ABRA, Money, SAP aj.). Integrace na systémy třetích stran jsou prakticky neomezené. Pokud nechcete pořizovat vlastní vytěžovací software, můžete využít možnost outsourcingu.
Jak systém v reálu funguje si můžete prohlédnou v ukázce níže, která je rovněž umístěna u produktových informací systému pro správu faktur v EXONIS.
Uživatelské prostředí vytěžovacího nástroje


Funkce a výhody vytěžování dat
Eliminace chyb
Zamezíte zbytečným chybám při přepisu dat. Vytěžovací nástroje jsou zcela samostatné, samoučící se, využívající tzv. strojové učení. Pouze kontrolujete vytěžená data, zda jsou opravdu správně rozpoznaná. Dle zabarvení jednotlivých políček (viz. ukázka) poznáte, zda si systém je jistý nebo upozorňuje na určité nesrovnalosti.
Napojení na číselníky a systémy třetích stran
Vytěžování dat je automatické, samoučící se. Navíc jim můžeme pomoci tím, že budou využívat číselníky z vlastních nebo externích zdrojů. Např. číselníky vašich dodavatelů či napojení na administrativní registr ekonomických subjektů ARES. S využitím číselníků může systém automaticky doplnit údaje, které nelze zcela přečíst. Jedná se o automatické doplnění čísla zákazníka z databáze a číselníků (křížová kontrola). Dokumenty včetně rozpoznaných metadat lze posílat do ERP a účetních systémů.
Napojení na další agendy
Aby byla využita síla vytěžovacích nástrojů na maximum, je vhodné je doplnit o schvalovací procesy, což je často vstup do digitalizace mnoha firem a institucí. Tím je dosaženo plné automatizace zpracování přijatých faktur. Získáte navíc přehlednou evidenci faktur a zajistíte si tak životní cyklus. Např. v rámci systému pro správu faktur EXONIS, které jsou v základní verzi připraveny fungovat u zákazníků během několika dnů.
Vytěžování není pouze pro faktury
Vytěžovat se dají řady typů dokumentů, např. objednávky, formuláře, technické průkazy apod. Nechcete investovat do software? Nabízíme vytěžování formou služby
Jak to funguje? Zašlete nám Vaše faktury a my Vám vrátíme data v požadovaném formátu. Více o vytěžování faktur formou služby.
Více o typech dokumentů dle struktury.
- Dlouholetá tradice
- Tým odborníků
- Specializované kamery i2S
- Skenery pro šetrnou digitalizaci
- Vlastní vývoj software
- Projekty VISK7
- Bohaté reference
- Zkušenosti a know-how
Kontaktní formulář
Zajímáte se o řešení pro digitalizaci? Pro více informací nás kontaktujte.