»»»

Správa dokumentů v logistice

Systém pro správu dokumentů pomáhá v mnoha odvětví, jako je zdravotnictví, finance, výroba aj. V logistice hraje významnou roli přístup k dokumentům s možností s nimi pracovat. Bez pořádného systému pro zpracování dokumentů firmy nejen riskují svůj čas, ale i peníze. Podle statistik je z hlediska mzdových nákladů 10-11x dražší získat ztracený dokument než vytvořit nový. Ztracené nebo chybně uložené dokumenty nejsou tak neobvyklé, mohou tvořit 3-8% z celkového toku dokumentů (zdroje statistik: Xsoftware.com).

V logistice je na prvním místě nutnost dodat zboží včas. Klienti očekávají včasné dodaní zejména pokud firma pracuje s rychle kazícími potravinami nebo léky vyžadujícími zvláštní dodací podmínky. Pro tento účel je nenahraditelné přijetí spolehlivého systému správy dokumentů s upozorněním v reálném čase.

Poslední období přineslo z důvodu koronavirové krize do kdysi zavedeného světa logistiky a dopravy trochu chaosu. V důsledku světové pandemie byly logistické společnosti nuceny přehodnotit své obchodní procesy, aby se přizpůsobily novým podmínkám. Správa dokumentů byla jedním z aspektů, které vyžadovaly zvýšenou pozornost. Např. eliminace papírových dokumentů je opatření, které může pomoci snížit počet fyzických kontaktů mezi dodavateli a zákazníky a urychlit četné procesy spojené s přepravními operacemi.


Podrobné reference společnosti EXON + případové studie ke stažení naleznete v sekci reference.

Využití ELO ECM Suite

Document Management System ELO je možné využít v jakémkoli oboru podnikání. Není specializovaný na konkrétní sektor, přizpůsobí se všem oborům. Více naleznete v referencích.

Krátké představení poslání DMS ELO, funkcionalit a uživatelského rozhraní.

Elektronická správa faktur, smluv a objednávek v praktické ukázce.
EXON rady a tipy.
Více zajímavých článků naleznete v radách a tipech.

Kontaktní formulář

Zajímáte se o řešení pro digitalizaci? Pro více informací nás kontaktujte.