Co je DMS/ECM?
Vytváříme bezpapírové, digitální či elektronické kanceláře. Případně můžeme říci "paperless office" nebo "digital office". Využíváme k tomu technologii ELO zastupující rodinu tzv. DMS a ECM systémů. Vysvětlíme si, co znamenají tyto zkratky, jaký je mezi nimi rozdíl a proč využíváme obě dvě.
 
DMS nebo ECM. Je to stejné?
Pro digitalizaci firem a institucí (z pohledu paperless office) existují dva termíny: DMS a ECM. DMS je zkratka pro "Document Management System". Tento název by pro naše účely stačil, nicméně ELO není primárně o dokumentech, ale také o celém obsahu. Proto přidáváme slovíčko "content" ze zkratky ECM neboli "Enterprise Content Management". ELO není pouze elektronická správa dokumentů (ačkoliv je k tomu původně předurčený). Je možné v něm spravovat jakýkoliv obsah, ale především také digitalizovat interní procesy. Více než správa dokumentů a obsahu můžeme říct, že se jedná o "inteligentní řízení obsahu a informací."
ECM je mimořádně velký a vysoce výkonný DMS systém. Ve skutečnosti ECM systém zahrnuje 20% funkcí DMS. A to vše přináší právě technologie ELO.
Vysvětlení document management systému v 1 minutě
Technologie ELO
Paperless office vytváříme na technologii ELO. Konkrétně se jedná o ELO ECM Suite. A proč právě ELO? Protože je celosvětově uznávanou platformou, která je zastoupená v 15ti zemích světa. Celosvětově ELO využívá více než 1 milion aktivních uživatelů. Zároveň máme za zády silnou základnu, mocné vývojové prostředí zahraničních partnerů a obrovský potenciál řešení v souladu s novými technologiemi v budoucnu.
U všech projektů DMS/ECM, která jsme za naši dobu implementovali, ELO doporučujeme jako bezpečné, robustní a flexibilní řešení pro digitalizaci firem a institucí jakékoliv velikosti. Nejen s ohledem na naše projekty, ale i celosvětové případové studie, lze ELO implementovat ve všech segmentech podnikání.
Na vybrané projekty se můžete podívat v referencích, kde lze stáhnout případové studie. Více o DMS/ECM od Exonu.


ELO přináší dynamické techniky, strategie a nástroje, které mohou předávat data, obsah a třídit velké množství nestrukturovaných dat. Minimalizuje provozní náklady, umožňuje bezpapírovou práci a podporuje efektivní interní postupy. Samozřejmostí je sledování celého životního cyklu dokumentů a důraz na zabezpečení a systematicky přístup k ochraně dat.
Vybrali jsme pro Vás 10 hlavních vlastností ELO
Centrální archiv - zabezpečení - efektivní práce s dokumenty - komfortní vyhledávání - nástroje spolupráce - workflow a mnoho dalšího...

Pár ukázek systému ELO




O výrobci ELO Digital Office GmbH
Výrobcem a distributorem je německá společnost ELO Digital Office GmbH sídlící ve Stuttgartu. Ve svém oboru působí od rou 1998 a zaměstnává na světě více jak 730 pracovníků. Vizí společnosti ELO Digital je stát se světovým leaderem v oblasti správy dokumentů a práce s elektronickými dokumenty. Více informací o společnosti ELO Digital Office.

Mohlo by se vás také zajímat

Jak implementovat systém DMS?
Podívejte se jak správně vybrat a implementovat nejlepší systém DMS/ECM.

Výhody DMS/ECM ve vyhledávání.
Každému vyhovuje něco jiného. Existuje několik možností vyhledávání dat. Vysvětlíme si 3 základní.

Vybrali jsme ty největší benefity DMS/ECM systémů.
Podívejme se na ty největší výhody, které jsme pro vás vybrali z pohledu naší společnosti EXON..
Více článků od společnosti EXON