»

Digitalizace objednávek s DMS/ECM ELO

Logo společnosti ELO Digital Office GmbH.

DMS/ECM řešení pro správu a automatizaci objednávek je klíčovým prvkem optimalizace vašich obchodních procesů. Tato technologie vám umožňuje efektivně spravovat a zrychlit celý životní cyklus objednávek, od vytvoření a schvalování až po archivaci. S DMS/ECM řešením máte přehled o vašich objednávkách, zjednodušený schvalovací proces a snadný přístup k veškeré dokumentaci, což vám umožní dosáhnout vyšší produktivity a přesnosti ve vašem obchodním prostředí.


Správa objednávek ve významných institucích

Jak to funguje v praxi? Elektronickou správu objednávek jsme řešili např. ve společnosti Budějovický Budvar, viz. níže. Více referenčních projektů naleznete v sekci reference.


Funkcionality DMS/ECM ELO

ELO podporuje práci s elektronickými podpisy, časovými razítky a pečetěmi. ELO se tak může stát zcela důvěryhodným archivem pro vaše dokumenty. ELO podporuje např. datové schránky či přímou konverzi dokumentů do PDF/A. Základem celého řešení je ELO ECM Suite.


Kontaktní formulář

Zajímáte se o řešení pro digitalizaci? Pro více informací nás kontaktujte.