
Exonis objednávky
Spravujte objednávky efektivně díky systému pro správu, evidenci a archivaci objednávek od společnosti EXON. Schvalujte rychle a odkudkoliv. Agenda objednávky je navržena tak, aby řešení bylo maximálně jednoduché a intuitivní, a bylo využíváno zcela plnohodnotně.
Zároveň systém běží na osvědčené a bezpečné technologii ELO. Každý uživatel má v rámci zpracování dokumentu k dispozici jen ty funkce, které skutečně potřebuje a využívá. Během vytváření objednávky máte například přehled o dostupném budgetu.
Ukázka uživatelského prostředí
Co Vám základní balíček správy objednávek nabízí?
Absolutní přehled o agendě objednávek
Intuitivní a jednoduché uživatelské prostředí. Přehledné grafy, reporty a statistiky dle jednotlivých oddělení a středisek (finanční, HR, IT, výroba...), porovnání podle oddělení a středisek.Evidence a generování objednávek
Filtrování dle oddělení, vyhledávání a řazení. Hlídání budgetu - při vyplňování objednávky víte, jaký rozpočet máte ještě k dispozici. Finální objednávka je automaticky generována do PDF souboru. Poté ji můžete bez obav poslat např. emailem.Propojení s ostatními agendami
Objednávky je možné napojit na faktury a smlouvy. V rámci standardizovaných řešení je možné využívat všechny tři agendy najednou. Možné doplňovat o další volitelné funkcionality či úpravy na míru.Logování
Víte přesně, kdo kterou objednávku schvaloval či upravoval a v jakém čase. Máte tak zajištěný celý životní cyklus objednávek a jejich tvorby.Šablony
Objednávky lze tvořit ručně od začátku, anebo ze šablony. Je možné také vytvořit Vám šablonu/formulář na míru. Vlastní šablona žádosti o objednávky celý proces urychluje.Notifikace na úkoly
Na základě workflow přichází jednotlivým uživatelům procesu upozornění na úkoly nad dokumentem. Upozornění na úkoly jsou přehledně v aplikaci nebo přijdou např. emailem.
Volitelné funkcionality a úpravy na míru
Základní verzi je možné kdykoliv rozšířit o následující moduly:
- Automatické vkládání podpisu schvalovatele
- Anonymizaci dokumentů
- Stahování dokumentů z emailové schránky
- Napojení na datové schránky
- Napojení na ARES a registr plátců DPH
- Důvěryhodný archiv
- Elektronické podepisování
- Ověření elektronických podpisů - eIDAS
- Rozšíření reportů a dashboardů
- Elektronickou skartaci
Screeny uživatelského prostředí objednávek
Další agendy digitální kanceláře Exonis
Kontaktní formulář
Zajímáte se o digitalizaci? Pro více informací nás kontaktujte.