
Elektronické schvalování objednávek
tvorba žádanek a evidence
Spravujte objednávky efektivně díky systému pro správu, evidenci a archivaci objednávek od společnosti EXON. Schvalujte rychle a odkudkoliv. Agenda objednávky je navržena tak, aby řešení bylo maximálně jednoduché a intuitivní, a bylo využíváno zcela plnohodnotně. Zároveň systém běží na osvědčené a bezpečné technologii ELO. Každý uživatel má v rámci zpracování dokumentu k dispozici jen ty funkce, které skutečně potřebuje a využívá. Během vytváření objednávky máte například přehled o dostupném budgetu. Agenda objednávky je rovněž součástí standardizovaných řešení EXONIS.
Funkce a výhody modulu pro objednávky
Úspora času
Jednoduše a přehledně
Hlídání budgetu
Schvalovací workflow
Provázanost
Přehled nad objednávkami
Co Vám základní balíček správy objednávek nabízí?
Absolutní přehled o agendě objednávek
Reporty a statistiky dle jednotlivých oddělení a středisek (finanční, HR, IT, výroba...)Evidence objednávek
Filtrování, vyhledávání a řazení.Generování objednávek do PDF
Finální objednávka je automaticky generována do PDF souboru. Poté ji můžete bez obav poslat např. emailem.Propojení s ostatními agendami
Můžete spárovat s dalšími agendami: smlouvy, faktury.Logování
Víte přesně, kdo kterou objednávku schvaloval a v jakém čase. Máte tak zajištěný celý životní cyklus tvorby objednávky.Šablona na míru
Vytvoříme Vám šablonu/formulář na míru.Notifikace na úkoly
Upozornění na úkoly v aplikaci nebo např. emailem.Možné rozvoje agendy objednávek
Napojení na ARES, automatické vkládání podpisu schvalovatele a jiné funkcionality a požadavky na míru.
Digitální kancelář Exonis

Správa faktur
Systém pro vložení, vytěžování, kontrolu, schválení (workflow), evidenci a elektronickou archivaci faktur.

Správa smluv
Systém pro efektivní práci a kontrolu nad řízenou tvorbu, správou a evidencí smluv.

Správa objednávek
Komplexní nástroj pro vytváření objednávek, jejich kontrolu a schválení k nákupu.
Funkcionality a výhody standardizovaného řešení
EXONIS Digitální kancelář
Připravené funkcionality pro jednotlivé agendy, schvalovací procesy (worklfow) a úložiště. Postavené na webové technologii, responzivní design (přizpůsobí se mobilnímu zařízení). Základní řešení možné rozšířit o volitelné funkcionality. Možné převést prostředí do firemních barev.
Provozní dohled, help desk
Neustálý provozní dohled, hotline či služba help desk.
Know-how stávajících zákazníků
Přinášíme řešení na základě zkušeností z projektů pro významné firmy jako Mercedes Benz, Banka Creditas či Budějovický Budvar. Používejte systém, ve kterém schvaluje smlouvy např. ŠKODA AUTO.
Možnosti rozvoje
Během krátké chvíle získáte komplexní elektronickou kancelář se všemi výhodami DMS/ECM řešení. Zároveň je možné aplikaci rozšiřovat o volitelné funkcionality, navýšit počet uživatelů či provést úpravy na míru.
Na osvědčené technologii ELO
Na pozadí běží technologie ELO, německého výrobce ELO Digital Office GmbH. ELO je osvědčená celosvětová platforma DMS/ECM řešení, kterou využívají tisíce firem po celém světě. Zákazníci tímto získávají dvojitou podporu a jistotu, že využívají silnou a bezpečnou technologii.
Stále aktuální aplikace
V rámci roční podpory je aplikace neustále aktuální, přinášíme upgrady či specializované webináře.
Podpora specialistů
Support týmu IT konzultantů společnosti EXON, kteří jsou neustále k dispozici.
V jednoduchosti je síla
Vytvořeno na základě dlouholetých zkušeností uživatelů z desítek projektů DMS/ECM řešení. Exonis je intuitivní a uživatelsky velmi přívětivé prostředí. Využíváte pouze funkce, které opravdu potřebujete.
Navíc ...
Zajímají Vás naše řešení? Napiště nám přes kontaktní formulář níže.