Elektronická správa a schvalování objednávek v prostředí digitální kanceláře Exonis.

Elektronické schvalování objednávek
tvorba žádanek a evidence

 

Spravujte objednávky efektivně díky systému pro správu, evidenci a archivaci objednávek od společnosti EXON. Schvalujte rychle a odkudkoliv. Agenda objednávky je navržena tak, aby řešení bylo maximálně jednoduché a intuitivní, a bylo využíváno zcela plnohodnotně. Zároveň systém běží na osvědčené a bezpečné technologii ELO. Každý uživatel má v rámci zpracování dokumentu k dispozici jen ty funkce, které skutečně potřebuje a využívá. Během vytváření objednávky máte například přehled o dostupném budgetu. Agenda objednávky je rovněž součástí standardizovaných řešení EXONIS.

Funkce a výhody modulu pro objednávky

Úspora času

Vlastní šablona žádosti o objednávky celý proces urychluje.

Jednoduše a přehledně

Intuitivní a jednoduché uživatelské prostředí.

Hlídání budgetu

Při vyplňování objednávky víte, jaký rozpočet máte ještě k dispozici.

Schvalovací workflow

Přehledné a rychlé schvalování žádostí o objednávky. Přidělení úkolů a notifikace.

Provázanost

Objednávky lze napojit na faktury a smlouvy.

Přehled nad objednávkami

Grafický přehled všech objednávek. Filtrování dle oddělení apod.

Co Vám základní balíček správy objednávek nabízí?

  • Absolutní přehled o agendě objednávek

  • Reporty a statistiky dle jednotlivých oddělení a středisek (finanční, HR, IT, výroba...)

  • Evidence objednávek

  • Filtrování, vyhledávání a řazení.

  • Generování objednávek do PDF

  • Finální objednávka je automaticky generována do PDF souboru. Poté ji můžete bez obav poslat např. emailem.

  • Propojení s ostatními agendami

  • Můžete spárovat s dalšími agendami: smlouvy, faktury.

  • Logování

  • Víte přesně, kdo kterou objednávku schvaloval a v jakém čase. Máte tak zajištěný celý životní cyklus tvorby objednávky.

  • Šablona na míru

  • Vytvoříme Vám šablonu/formulář na míru.

  • Notifikace na úkoly

  • Upozornění na úkoly v aplikaci nebo např. emailem.

  • Možné rozvoje agendy objednávek

  • Napojení na ARES, automatické vkládání podpisu schvalovatele a jiné funkcionality a požadavky na míru.

Ukázka uživatelského prostředí

Žádost o novou objednávku

Žádost o novou objednávku.  

Schválení objednávky / úkoly

Schválení objednávky.  

Přehled objednávek, filtrování

Přehled objednávek  

Digitální kancelář Exonis

Funkcionality a výhody standardizovaného řešení

EXONIS Digitální kancelář

Připravené funkcionality pro jednotlivé agendy, schvalovací procesy (worklfow) a úložiště. Postavené na webové technologii, responzivní design (přizpůsobí se mobilnímu zařízení). Základní řešení možné rozšířit o volitelné funkcionality. Možné převést prostředí do firemních barev.

Provozní dohled, help desk

Neustálý provozní dohled, hotline či služba help desk.

Know-how stávajících zákazníků

Přinášíme řešení na základě zkušeností z projektů pro významné firmy jako Mercedes Benz, Banka Creditas či Budějovický Budvar. Používejte systém, ve kterém schvaluje smlouvy např. ŠKODA AUTO.

Možnosti rozvoje

Během krátké chvíle získáte komplexní elektronickou kancelář se všemi výhodami DMS/ECM řešení. Zároveň je možné aplikaci rozšiřovat o volitelné funkcionality, navýšit počet uživatelů či provést úpravy na míru.

Na osvědčené technologii ELO

Na pozadí běží technologie ELO, německého výrobce ELO Digital Office GmbH. ELO je osvědčená celosvětová platforma DMS/ECM řešení, kterou využívají tisíce firem po celém světě. Zákazníci tímto získávají dvojitou podporu a jistotu, že využívají silnou a bezpečnou technologii.

Stále aktuální aplikace

V rámci roční podpory je aplikace neustále aktuální, přinášíme upgrady či specializované webináře.

Podpora specialistů

Support týmu IT konzultantů společnosti EXON, kteří jsou neustále k dispozici.

V jednoduchosti je síla

Vytvořeno na základě dlouholetých zkušeností uživatelů z desítek projektů DMS/ECM řešení. Exonis je intuitivní a uživatelsky velmi přívětivé prostředí. Využíváte pouze funkce, které opravdu potřebujete.

Navíc ...

Stáhněte si prospekt, kde jsou vypsány všechny funkcionality, které základní verze Exonisu nabízí, včetně možnosti rozšíření jednotlivých agend.

 

Pro více informací nás kontaktujte

 

Řešení od společnosti EXON je postaveno na technologii ELO

 
Logo obchodního a technologického zástupce společnosti ELO Digital Office.