Standardizovaná řešení DMS/ECM digitální kanceláře od společnosti EXON.  

Na základě dlouholetých zkušeností, získaných know-how a best practices z desítek velkých DMS/ECM projektů jsme vytvořili standardizovaná řešení pro základní agendy, které figurují v každé společnosti. A to faktury, smlouvy a objednávky. Řešení jsme nazvali EXONIS a splní základní požadavky firem a institucí všech typů a velikostí, které chtějí využívat bezpečná a osvědčená řešení DMS/ECM systémů.
EXONIS nabízí jednoduché a intuitivní uživatelské prostředí vhodné také pro práci z domova a roste společně s vámi. Aktuálně nabízí 3 agendy: faktury přijaté, objednávky a smlouvy. Můžete začít s jednou agendou (nejčastěji se jedná o přijaté faktury doplněné o vytěžování dat) a postupně přidávat další a vzájemně je provázat. Výhodou oproti velkým projektům je v případě základní verze bez rozšíření velice rychlá implementace. Základní verze nabízí funkce, které jsou dostačující pro všechny zákazníky. Jednotlivé agendy nabízí zároveň možnost rozšířit o další funkcionality, a to buď námi nabízené volitelné prvky nebo jakékoliv rozvoje Vám na míru. Jsme si vědomi, že každá společnost je originál a nelze vždy procesy nastavit principiálně pro všechny. Řešení je flexibilní a je možné je zcela přizpůsobit potřebám konkrétního zákazníka.
Zároveň postupně připravujeme i další agendy ve standardizovaném řešení, a to např. personalistiku, která je na dokumentaci velmi náročná, či správu firemní korespondence.


Elektronická správa přijatých faktur

Systém pro elektronické schvalování faktur

Systém pro schvalování a vytěžování faktur

Komplexní nástroj pro vložení faktur, vytěžení, jejich kontrolu,
schválení a bezpečnou archivaci

Přehledná evidence faktur, jednoduché uživatelské prostředí. Možnost napojení na účetní a ERP systémy. Možnosti rozšíření o další funkcionality, např. vytěžování dat, napojení na číselníky externích systémů, rozpoznání čárových kódů aj.

Více o systému automatizace přijatých faktur

Elektronická správa smluv

Systém pro elektronickou správu smluv

Systém pro tvorbu a schvalování smluv

Efektivní práce a absolutní kontrola nad procesem tvorby smluv,
jejich schvalování a archivace

Přehledná evidence smluv, jednoduché uživatelské prostředí. Tvorba smluv v realizačním týmu. Možnosti rozšíření o další funkcionality, např. anonymizace a nahrání do registru smluv, elektronické podpisy, číselníky do externích systémů aj.

Více o systému pro řízenou tvorbu smluv

Elektronická správa objednávek

Systém pro elektronickou tvorbu a schvalování objednávek.

Systém pro tvorbu objednávek a jejich schvalování

Komplexní nástroj pro vytváření objednávek, jejich kontrolu,
schválení, až po proces nákupu

Přehledná evidence objednávek, jednoduché uživatelské prostředí. Možnost tvorby objednávkového formuláře "na přání". Možnosti rozšíření o další funkcionality, např. rozvoj stávajících reportů (dashboardy), napojení na číselníky do externích systémů aj.

Více o systému vytváření objednávek

Co EXONIS v základní verzi přináší?

od 10 uživatelů

Počet uživatelů je možné navýšit.
Až 5 schvalovacích úrovní.

Rychlá implementace

Postupně můžete přidávat další funkcionality.

Jednoduchost a přehlednost

Intuitivní prostředí a příjemný design. Využívejte funkce, které potřebujete.

Krátká ukázková videa, na kterých jsme Vám trošku přiblížili vizuál jednotlivých agend. Jak zpracovat přijaté faktury elektronicky, jak digitálně vytvářet smlouvy nebo jak lze žádat o interní objednávky systémově? Více v ukázkách.

Funkcionality a výhody

EXONIS Digitální kancelář

Připravené funkcionality pro jednotlivé agendy, schvalovací procesy (worklfow) a úložiště. Postavené na webové technologii, responzivní design (přizpůsobí se mobilnímu zařízení). Základní řešení možné rozšířit o volitelné funkcionality. Možné převést prostředí do firemních barev.

Provozní dohled, help desk

Neustálý provozní dohled, hotline či služba help desk.

Know-how stávajících zákazníků

Přinášíme řešení na základě zkušeností z projektů pro významné firmy jako Mercedes Benz, Banka Creditas či Budějovický Budvar. Používejte systém, ve kterém schvaluje smlouvy např. ŠKODA AUTO.

Možnosti rozvoje

Během krátké chvíle získáte komplexní elektronickou kancelář se všemi výhodami DMS/ECM řešení. Zároveň je možné aplikaci rozšiřovat o volitelné funkcionality, navýšit počet uživatelů či provést úpravy na míru.

Na osvědčené technologii ELO

Na pozadí běží technologie ELO, německého výrobce ELO Digital Office GmbH. ELO je osvědčená celosvětová platforma DMS/ECM řešení, kterou využívají tisíce firem po celém světě. Zákazníci tímto získávají dvojitou podporu a jistotu, že využívají silnou a bezpečnou technologii.

Stále aktuální aplikace

V rámci roční podpory je aplikace neustále aktuální, přinášíme upgrady či specializované webináře.

Podpora specialistů

Support týmu IT konzultantů společnosti EXON, kteří jsou neustále k dispozici.

V jednoduchosti je síla

Vytvořeno na základě dlouholetých zkušeností uživatelů z desítek projektů DMS/ECM řešení. Exonis je intuitivní a uživatelsky velmi přívětivé prostředí. Využíváte pouze funkce, které opravdu potřebujete.

Navíc ...

Stáhněte si prospekt, kde jsou vypsány všechny funkcionality, které základní verze Exonisu nabízí, včetně možnosti rozšíření jednotlivých agend.

 

Pro více informací nás kontaktujte

 

Řešení od společnosti EXON je postaveno na technologii ELO

 
Logo obchodního a technologického zástupce společnosti ELO Digital Office.