Elegantní řešení pro moderní byznys
Získejte kontrolu nad dokumenty, schvalováním a firemními procesy s ELO ECM Suite – elegantním řešením pro moderní byznys, které využívají firmy ve více jak 40 zemích světa u více jak 1,4 milionu spokojených uživatelů.
Co je ELO Digital Office
ve 30 vteřinách
ELO Digital Office je německá softwarová firma, která vyvíjí systémy pro správu dokumentů (DMS) a Enterprise Content Management (ECM).
Jejich software pomáhá firmám digitalizovat, organizovat, ukládat a efektivně spravovat dokumenty a informace – od faktur přes smlouvy až po e-maily.
„Ztrácíte čas hledáním, schvalováním, organizováním?“
Papírování, schvalovací peklo, složky na deseti místech.... ELO ECM Suite přináší elegantní
a automatizovanou správu dokumentů, kterou si zamilujete.
✔️ Automatické třídění a verzování dokumentů
✔️ Workflow na míru
✔️ Přístup odkudkoli, kdykoli
✔️ Inteligentní vyhledávání a filtrování
✔️ Plná integrace s vašimi existujícími systémy
✔️ Automatizace procesů a schvalování
✔️ Bezpečné a šifrované uložení dat
✔️ Přehledná kontrola verzí a historie dokumentů
✔️ Flexibilní přizpůsobení práv a rolí uživatelů
✔️ Podpora pro mobilní zařízení

Klíčové benefity pro zvýšení firemní produktivity
ELO umožňuje organizacím efektivně spravovat, uchovávat a organizovat jejich digitální obsah. Nabízí širokou škálu funkcí pro automatizaci a optimalizaci podnikových procesů. Díky flexibilnímu a škálovatelnému designu může být implementováno v různých typech organizací, od malých firem po velké korporace.
✔️ Úspory zejména v oblasti mzdových nákladů
✔️ Zvýšení efektivity v oblasti administrativních procesů
✔️ Manažerská kontrola - procesy pod kontrolou
✔️ Bezpečnost a ochrana know-how
✔️ Variabilita správy a rozvoje systému
✔️ Perspektivní evropský DMS systém
✔️ Flexibilita při přizpůsobení specifickým potřebám
✔️ Snadná integrace s existujícími systémy
✔️ Podpora pro různé průmyslové sektory
✔️ Podpora pro mobilní a vzdálený přístup
✔️ Zvýšení hodnoty celé firmy
Intuitivní prostředí
Originální screenshoty řešení ELO Digital Office: uživatelská prostředí.





Inteligentní vyhledávání
Věděli jste, že: "automatizace vyhledávání dokumentů umožňuje zaměstnancům ušetřit až 33 hodin měsíčně, což představuje přibližně 20 % jejich pracovní doby strávené hledáním informací. Kromě toho je 7,5 % vyhledávaných dokumentů hledáno opakovaně."
Workflow management
Zvyšte efektivitu týmové spolupráce díky automatizovanému workflow, které zajišťuje hladký tok úkolů a dokumentů mezi zaměstnanci. Systém automaticky hlídá termíny, rozesílá úkoly, kontroluje jejich plnění. Posiluje zastupitelnost v týmu, eliminuje prodlevy a umožňuje manažerům efektivní dohled nad procesy.
Bezpečné a efektivní řízení dokumentů
Pracujte s odkazy na dokumenty namísto jejich přímého posílání a ušetřete místo v e-mailových schránkách. ELO nabízí široké možnosti nastavení přístupových práv pro jednotlivce i skupiny, zajišťuje prokazatelnou auditní stopu a bezpečnou archivaci dat.
Přizpůsobitelná řešení pro každý firemní proces
ELO Digital Office nabízí široké možnosti tvorby a správy agend na míru, plně přizpůsobené potřebám zákazníka. Umožňuje pokrýt
jak standardní, tak specifické firemní procesy v jednom centrálním systému.
SPRÁVA NÁVŠTĚVNÍKŮ

Recepce, check-in, návštěvy.
SPRÁVA ZNALOSTÍ

Nápady, inovace, know-how.
SPRÁVA ŠKOLENÍ

Kurzy, výukový portál, E-learning.
HR PERSONALISTIKA

Lidské zdroje, osobní složky.
ŘÍZENÉ DOKUMENTY

Směrnice, řízená dokumentace.
SPRÁVA OBCHODU

Obchodní případy, komunikace.
Díky otevřené a flexibilní platformě je však možné ELO přizpůsobit prakticky jakémukoliv procesu nebo potřebě organizace
– ať už se jedná o standardní agendu, nebo specifická, individuální řešení.
Zvyšte hodnotu své firmy
Firmy s digitalizovanými procesy a informacemi jsou snáze integrovatelné a okamžitě připravené k dalšímu růstu. Systémy jako ELO Digital Office usnadňují expanze, zvyšují atraktivitu firmy pro potenciální investory, partnery a zákazníky a posilují její konkurenceschopnost.
Zvyšte produktivitu svého týmu
Využití vytěžovacích nástrojů, jako je OCR, výrazně zvyšuje produktivitu týmu. Tyto technologie automaticky extrahují text z dokumentů, čímž nahrazují časově náročný a chybový ruční přepis. OCR rozpoznává tištěný text a převádí ho na editovatelný formát, čímž šetří čas a minimalizuje chyby. Více o vytěžování dat a vytěžovacím software DocXtractor.
Proč zvolit ELO Digital Office?
✔️ Bezpečnost a intuitivní prostředí – snadná orientace a maximální ochrana dat.
✔️ Úspora času – vše důležité na jednom místě, inteligentní vyhledávání urychlí práci.
✔️ Méně chyb – vždy aktuální verze dokumentů, automatické hlídání termínů a úkolů.
✔️ Manažerský přehled – plná kontrola nad procesy, okamžité informace, eskalační management.
✔️ Propojení s dalšími systémy – komplexní procesní model propojený s firemním softwarem a databázemi.
✔️ Flexibilita a růst – možnost průběžného rozvoje systému i vlastními silami bez nutnosti externích zásahů.
✔️ Finanční efektivita – investice do systému se rychle vrací díky úspoře času a provozních nákladů.
✔️ Eliminace vícenákladů – předcházení chybám, zpožděním i neefektivnímu řízení nákladů.
Řešení, které roste společně s Vámi
ELO je možné přizpůsobit jakémukoliv oboru podnikání. Od malých a středních firem po velké nadnárodní korporace ve výrobním sektoru, automotive, realitách, službách, pojišťovnictví, bankovnictví či v nemocnicích nebo úřadech.
Více referencí a případových studií naleznete v sekci reference.
"Jednou kliknu a máme vše jako na talíři"
ELO v CBRE zajišťuje absolutní přehled a okamžitou dostupnost klientské dokumentace. Bylo běžné, že se jedna smlouva hledala na deseti místech. Řešení pomáhá např. při auditech, kdy stačí auditora posadit k počítači, bez velkých příprav zpřístupnit dokumentaci, kterou vyžaduje. ELO zajišťuje transparentnost a auditovatelnost, umožňuje snadný přístup k informacím a sledování historie změn. Více o projektu.
"Můžeme se více věnovat rozvoji firmy"
V Mercedes Benz Financial Services dokázali vyrůst dvojnásobně při zachování stejného množství zaměstnanců. Pro srovnání: významná konkurenční leasingová společnost nabízí o 40% větší portfolio služeb, ale zaměstnává 4x více lidí. Bez řešení ELO by nebylo možné takto konkurovat. Řešení pomáhá automatizovat rutinní činnosti, přináší pořádek, rychlost, efektivitu, přehled a splňuje vysoké nároky společnosti. Více o projektu.
Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o.
"Ukládáme 4 miliony dokumentů ročně"
S rostoucím počtem klientů narůstá i počet fyzických dokumentů. Dnes je evidováno již přes 50 milionů uložených dokumentů. Ročně se archiv rozšíří o více jak 4 miliony dokumentů. ELO pojišťovně zajišťuje zabezpečený důvěryhodný digitální archiv, který je prioritou v oboru pojišťovnictví, a rychlou odezvu při ukládání. Do ELO jsou ukládány dokumenty z několika zdrojů a informačních systémů. Více o projektu.
Česká průmyslová zdravotní pojišťovnaSíla, bezpečnost, flexibilita, rychlost, stabilita a neomezené možnosti integrace
Díky svým vlastnostem se ELO stává srdcem celé společnosti. Může komunikovat se všemi systémy a stát se celofiremní platformou.
Rady a Tipy do začátku

Vybrali jsme 10 největších výhod, které řešení DMS přinášejí. Přehlednost, rychlost, dostupnost a mnoho dalšího. Více v článku
Partner ELO Digital Office GmbH
Jsme autorizovaným obchodním a technologickým partnerem společnosti ELO Digital Office GmbH pro Českou a Slovenskou republiku.
Implementovali jsme systém ELO u více než 35 významných firem a institucí. Řešení neustále rozvíjíme a rozšiřujeme.
Webináře o ELO
Na webináři jsme představili ty největší vychytávky, nejzajímavější a nejužitečnější funkcionality, které ELO nabízí.
Více o záznam proběhlého webináře.
Představili jsme řešení ELO, ukázali výhody a praktické příklady a příběhy zákazníků, kteří ELO denně používají.
Více o záznam proběhlého webináře.