»

Komplexní řízení firmy
s ELO Digital Office

Logo společnosti ELO Digital Office GmbH.



Elegantní řešení pro moderní byznys

Získejte kontrolu nad dokumenty, schvalováním a firemními procesy s ELO ECM Suite – elegantním řešením pro moderní byznys, které využívají firmy ve více jak 40 zemích světa u více jak 1,4 milionu spokojených uživatelů.



Co je ELO Digital Office
ve 30 vteřinách

ELO Digital Office je německá softwarová firma, která vyvíjí systémy pro správu dokumentů (DMS) a Enterprise Content Management (ECM).

Jejich software pomáhá firmám digitalizovat, organizovat, ukládat a efektivně spravovat dokumenty a informace – od faktur přes smlouvy až po e-maily.

Podívat se na DEMO
ukázku uživatelského prostředí

Podívejte se, jak vypadá uživatelské prostředí ELO Digital Office. Kliknutím na tlačítko níže se dostanete k ukázkovým videím. Také si zde můžete rezervovat DEMO ukázku.


„Ztrácíte čas hledáním, schvalováním, organizováním?“

Papírování, schvalovací peklo, složky na deseti místech.... ELO ECM Suite přináší elegantní
a automatizovanou správu dokumentů, kterou si zamilujete.

Sekce s odrážkami

  • ✔️ Automatické třídění a verzování dokumentů

  • ✔️ Workflow na míru

  • ✔️ Přístup odkudkoli, kdykoli

  • ✔️ Inteligentní vyhledávání a filtrování

  • ✔️ Plná integrace s vašimi existujícími systémy

  • ✔️ Automatizace procesů a schvalování

  • ✔️ Bezpečné a šifrované uložení dat

  • ✔️ Přehledná kontrola verzí a historie dokumentů

  • ✔️ Flexibilní přizpůsobení práv a rolí uživatelů

  • ✔️ Podpora pro mobilní zařízení


ELO Digital Office GmbH.


Klíčové benefity pro zvýšení firemní produktivity

ELO umožňuje organizacím efektivně spravovat, uchovávat a organizovat jejich digitální obsah. Nabízí širokou škálu funkcí pro automatizaci a optimalizaci podnikových procesů. Díky flexibilnímu a škálovatelnému designu může být implementováno v různých typech organizací, od malých firem po velké korporace.

    ✔️ Úspory zejména v oblasti mzdových nákladů

    ✔️ Zvýšení efektivity v oblasti administrativních procesů

    ✔️ Manažerská kontrola - procesy pod kontrolou

    ✔️ Bezpečnost a ochrana know-how

    ✔️ Variabilita správy a rozvoje systému

    ✔️ Perspektivní evropský DMS systém

    ✔️ Flexibilita při přizpůsobení specifickým potřebám

    ✔️ Snadná integrace s existujícími systémy

    ✔️ Podpora pro různé průmyslové sektory

    ✔️ Podpora pro mobilní a vzdálený přístup

    ✔️ Zvýšení hodnoty celé firmy


Intuitivní prostředí

Originální screenshoty řešení ELO Digital Office: uživatelská prostředí.

ELO Digital Office - možnosti ELO Digital Office - možnosti ELO Digital Office - možnosti ELO Digital Office - možnosti ELO Digital Office - možnosti

Inteligentní vyhledávání

Věděli jste, že: "automatizace vyhledávání dokumentů umožňuje zaměstnancům ušetřit až 33 hodin měsíčně, což představuje přibližně 20 % jejich pracovní doby strávené hledáním informací. Kromě toho je 7,5 % vyhledávaných dokumentů hledáno opakovaně."


Workflow management

Zvyšte efektivitu týmové spolupráce díky automatizovanému workflow, které zajišťuje hladký tok úkolů a dokumentů mezi zaměstnanci. Systém automaticky hlídá termíny, rozesílá úkoly, kontroluje jejich plnění. Posiluje zastupitelnost v týmu, eliminuje prodlevy a umožňuje manažerům efektivní dohled nad procesy.


Bezpečné a efektivní řízení dokumentů

Pracujte s odkazy na dokumenty namísto jejich přímého posílání a ušetřete místo v e-mailových schránkách. ELO nabízí široké možnosti nastavení přístupových práv pro jednotlivce i skupiny, zajišťuje prokazatelnou auditní stopu a bezpečnou archivaci dat.


Přizpůsobitelná řešení pro každý firemní proces

ELO Digital Office nabízí široké možnosti tvorby a správy agend na míru, plně přizpůsobené potřebám zákazníka. Umožňuje pokrýt
jak standardní, tak specifické firemní procesy v jednom centrálním systému.


SPRÁVA FAKTUR

Schvalování, vytěžování.

SPRÁVA SMLUV

Tvorba, schválení, el. podpis.

SPRÁVA NÁVŠTĚVNÍKŮ

Recepce, check-in, návštěvy.

SPRÁVA ZNALOSTÍ

Nápady, inovace, know-how.

SPRÁVA ŠKOLENÍ

Kurzy, výukový portál, E-learning.

HR PERSONALISTIKA

Lidské zdroje, osobní složky.

ŘÍZENÉ DOKUMENTY

Směrnice, řízená dokumentace.

SPRÁVA OBCHODU

Obchodní případy, komunikace.


Díky otevřené a flexibilní platformě je však možné ELO přizpůsobit prakticky jakémukoliv procesu nebo potřebě organizace
– ať už se jedná o standardní agendu, nebo specifická, individuální řešení.


Zvyšte hodnotu své firmy

Firmy s digitalizovanými procesy a informacemi jsou snáze integrovatelné a okamžitě připravené k dalšímu růstu. Systémy jako ELO Digital Office usnadňují expanze, zvyšují atraktivitu firmy pro potenciální investory, partnery a zákazníky a posilují její konkurenceschopnost.


Zvyšte produktivitu svého týmu

Využití vytěžovacích nástrojů, jako je OCR, výrazně zvyšuje produktivitu týmu. Tyto technologie automaticky extrahují text z dokumentů, čímž nahrazují časově náročný a chybový ruční přepis. OCR rozpoznává tištěný text a převádí ho na editovatelný formát, čímž šetří čas a minimalizuje chyby. Více o vytěžování dat a vytěžovacím software DocXtractor.


Proč zvolit ELO Digital Office?


    ✔️ Bezpečnost a intuitivní prostředí – snadná orientace a maximální ochrana dat.

    ✔️ Úspora času – vše důležité na jednom místě, inteligentní vyhledávání urychlí práci.

    ✔️ Méně chyb – vždy aktuální verze dokumentů, automatické hlídání termínů a úkolů.

    ✔️ Manažerský přehled – plná kontrola nad procesy, okamžité informace, eskalační management.

    ✔️ Propojení s dalšími systémy – komplexní procesní model propojený s firemním softwarem a databázemi.

    ✔️ Flexibilita a růst – možnost průběžného rozvoje systému i vlastními silami bez nutnosti externích zásahů.

    ✔️ Finanční efektivita – investice do systému se rychle vrací díky úspoře času a provozních nákladů.

    ✔️ Eliminace vícenákladů – předcházení chybám, zpožděním i neefektivnímu řízení nákladů.



Řešení, které roste společně s Vámi

ELO je možné přizpůsobit jakémukoliv oboru podnikání. Od malých a středních firem po velké nadnárodní korporace ve výrobním sektoru, automotive, realitách, službách, pojišťovnictví, bankovnictví či v nemocnicích nebo úřadech.

Více referencí a případových studií naleznete v sekci reference.


Document Management System - cbre

"Jednou kliknu a máme vše jako na talíři"

ELO v CBRE zajišťuje absolutní přehled a okamžitou dostupnost klientské dokumentace. Bylo běžné, že se jedna smlouva hledala na deseti místech. Řešení pomáhá např. při auditech, kdy stačí auditora posadit k počítači, bez velkých příprav zpřístupnit dokumentaci, kterou vyžaduje. ELO zajišťuje transparentnost a auditovatelnost, umožňuje snadný přístup k informacím a sledování historie změn. Více o projektu.

CBRE s.r.o.


Document Management System - mercedes benz financial services

"Můžeme se více věnovat rozvoji firmy"

V Mercedes Benz Financial Services dokázali vyrůst dvojnásobně při zachování stejného množství zaměstnanců. Pro srovnání: významná konkurenční leasingová společnost nabízí o 40% větší portfolio služeb, ale zaměstnává 4x více lidí. Bez řešení ELO by nebylo možné takto konkurovat. Řešení pomáhá automatizovat rutinní činnosti, přináší pořádek, rychlost, efektivitu, přehled a splňuje vysoké nároky společnosti. Více o projektu.

Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o.

Document Management System - cpzp

"Ukládáme 4 miliony dokumentů ročně"

S rostoucím počtem klientů narůstá i počet fyzických dokumentů. Dnes je evidováno již přes 50 milionů uložených dokumentů. Ročně se archiv rozšíří o více jak 4 miliony dokumentů. ELO pojišťovně zajišťuje zabezpečený důvěryhodný digitální archiv, který je prioritou v oboru pojišťovnictví, a rychlou odezvu při ukládání. Do ELO jsou ukládány dokumenty z několika zdrojů a informačních systémů. Více o projektu.

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna

Síla, bezpečnost, flexibilita, rychlost, stabilita a neomezené možnosti integrace

Díky svým vlastnostem se ELO stává srdcem celé společnosti. Může komunikovat se všemi systémy a stát se celofiremní platformou.


Rady a Tipy do začátku


Jak DMS úspěšně zavést ve Vaší firmě? Rady, tipy, zkušenosti a příklady z praxe. Více v článku.
Výhody DMS/ECM.
Vybrali jsme 10 největších výhod, které řešení DMS přinášejí. Přehlednost, rychlost, dostupnost a mnoho dalšího. Více v článku

Partner ELO Digital Office GmbH

Jsme autorizovaným obchodním a technologickým partnerem společnosti ELO Digital Office GmbH pro Českou a Slovenskou republiku.

Implementovali jsme systém ELO u více než 35 významných firem a institucí. Řešení neustále rozvíjíme a rozšiřujeme.




ELO Business Partner logo


Webináře o ELO


Na webináři jsme představili ty největší vychytávky, nejzajímavější a nejužitečnější funkcionality, které ELO nabízí.
Více o záznam proběhlého webináře.


Představili jsme řešení ELO, ukázali výhody a praktické příklady a příběhy zákazníků, kteří ELO denně používají.
Více o záznam proběhlého webináře.


Máte zájem o optimalizaci správy dokumentů
a informací u vás? Napište nám.