fbpx Připravujeme webinář: Jak probíhá a co přináší digitalizace papírového archivu? | EXON

Připravujeme webinář: Jak probíhá a co přináší digitalizace papírového archivu?

Registrační formulář

63/70
Aktuálně registrováno: 63/70
Navýšili jsme kapacitu na 70 účastníků.
Registrace zdarma. Vyčkejte na potvrzovací email.

Na webináři se dozvíte:

  • Jak probíhá proces digitalizace.
  • K čemu slouží pojmenování popisnými metadaty.
  • Co je to textová vrstva a její vytvoření (tzv. OCR vrstva) pro čtení a následné vyhledávání v digitálním archivu.
  • Co je a co přináší vytěžování dat?
  • Představíme Vám naše digitalizační centrum.
  • Ukážeme zajímavosti digitalizace a příklady naší práce, např. jak pravidelně zpracováváme došlou poštu pro naše zákazníky.
  • To vše a mnohem více se dozvíte na webináři ve středu 19. května od 10 hodin.

Jak může vypadat proces digitalizace

Digitalizaci vytváříme na míru konkrétního zákazníka. Příklad, jak takový proces může vypadat, je na následujícím obrázku, který zobrazuje zpracování přijatých faktur jako službu. Součástí je rovněž vytěžování dat z faktury a následná kontrola (tzv. validace).

Proces outsourcingu digitalizace.

Historická digitalizace vzácných předloh

EXON má vlastní digitalizační pracoviště v Plzni a zkušený tým expertů a konzultantů, kteří upravují řešení zákazníků na míru požadavků. Poskytujeme služby v oblasti historické digitalizace (známe také jako "digitalizace kulturního dědictví či obsahu") pro knihovny, muzea, archivy a podobné instituce. Na digitalizačním pracovišti jsou skenovány předlohy historické povahy na profesionálních knižních skenerech značky i2S. Skeny jsou následně upraveny a zpracovány v dalších krocích dle standardů Národní digitální knihovny (např. projekty VISK7).


Jak vypadá digitalizační oddělení?


Komerční skenování, digitalizace archivů

Součástí digitalizačního oddělení jsou rovněž projekty, které označujeme tzv. "komerční", tedy digitalizace archivů např. výrobních společností či postupná digitalizace došlé pošty, její zpracování (vytěžení) a následná archivace. Součástí digitalizace je vytvoření textových vrstev pro čtení a vyhledávání. Nabízíme konzultační služby, pomáháme vytvořit optimální návrh zpracování dokumentů (faktury, smlouvy, objednávky, formuláře, dodací listy, došlou poštu aj.).

Na webináři vše představíme.


  • Registrace zdarma

  • Registrovat se můžete zcela bezplatně přes kontaktní formulář.
    Kapacita webináře je 50 účastníků. Navýšili jsme kapacitu na 70 účastníků.


 

Zůstaňte s námi v kontaktu