Webinář EXON: Podzimní webináře jsou za námi
připravujeme další, již brzy :)


Digitální kancelář, digitální transformace a automatizace firemních procesů

 
     
    • Webináře probíhají od 7. října, každou středu, zdarma, od 10:00. Délka webináře max 30 minut. Registrací si rezervujete místo na pravidelné středeční webináře. Je již na Vás, zda se daného tématu zúčastníte. Registrace je zdarma.
    • Webináře se opírají o témata: digitální kancelář, digitální transformace firmy a automatizace firemních procesů. Zároveň řešení vhodná pro práci na dálku.
    • Ukážeme Vám ty nejzajímavější vychytávky elektronické správy dokumentů na praktických ukázkách.
    • V jednoduchosti je síla a touto cestou jdeme i my. :)

    EXON řešení ve zkratce

    • Systémy pro elektronickou správu dokumentů, digitalizaci dokumentů, DMS/ECM systémy, vývoj software na zakázku.
    • Workflow, elektronická archivace, důvěryhodný archiv, anonymizace dokumentů.
    • Projekty na míru nebo připravená standardizovaná řešení.
    • Desítky implementovaných projektů.
    • Praktické zkušenosti a know-how z vlastního provozu digitalizačního oddělení (skenování, vytěžování dat...).
    • Specializace na vytěžovací nástroje / digitalizace faktur.
    • Vývoj v souladu s legislativou (eIDAS, datové schránky, elektronické podpisy...).
    • Reference ve všech segmentech podnikání.
     

Nahlédněte pod pokličku

Připravujeme témata

  • 7. října 2020 "Úvod do digitální kanceláře a TOP 10 výhod DMS systémů (document management)"
  • 14. října 2020 "Agenda: Faktury – správa, schvalování a evidence"
  • 21. října 2020 "Agenda: Firemní korespondence – správa, schvalování a evidence"
  • 4. listopadu 2020 "Agenda: Objednávky – správa, schvalování a evidence."
  • 11. listopadu 2020 "Agenda: Smlouvy – správa, schvalování a evidence. Ukázka anonymizace smluv"
  • 18. listopadu 2020 "Vytěžování dat z faktur (OCR)"
  • 25. listopadu 2020 "DMS jako integrátor / v souladu s legislativou / důvěryhodný archiv"

Zajímají Vás jiná témata? Napište nám.