Zobrazení uživatelského rozhraní správy faktur.

Elektronické schvalování přijatých faktur
vytěžování, workflow a elektronická archivace faktur

Spravujte faktury efektivně díky systému pro správu, evidenci a archivaci faktur včetně vytěžovací aplikace od společnosti EXON. Využívejte řešení, které přečte faktury za vás a vytěžená data následně automaticky zašle do účetního nebo ERP systému. Komplexní nástroj pro vložení faktur, jejich kontrolu (např. zda není duplicitní, kontrola dodavatele apod.), schválení příslušnými pracovníky, až po požadovaný přenos do knihy došlých faktur v software třetích stran.
Uživatel má v rámci každého kroku zpracování dokumentu k dispozici jen ty funkce, které skutečně potřebuje a využívá. Tím se celý proces zpracování dokumentu velmi zjednoduší, výrazně zefektivní a umožňuje mít nad zpracovávanými dokumenty neustálou kontrolu. Agenda faktury je také součástí standardizovaných řešení EXONIS.

Funkce a výhody modulu pro faktury

Úspora času přepisu faktur

Zpracujte faktury až o 80% rychleji díky vytěžování dat a automatizovaným schvalovacím procesům.

Samoučící vytěžování

Strojové intuitivní učení. Méně dvojí kontroly. Hlídání duplicit.

Napojení na ERP

Neomezené propojení s účetními a jiné systémy,
např. Helios, ABRA, POHODA.

Schvalovací workflow

Přehledné a rychlé schvalování faktur. Přidělení úkolů a notifikace.

Jednoduše a přehledně

Intuitivní a graficky přívětivé uživatelské prostředí.

Přehled nad fakturami

Evidence a rychlé vyhledávání. Grafický přehled přijatých faktur.

Co Vám základní balíček správy faktur nabízí?

  • Responzivní design

  • Správa faktur nepotřebuje vlastní aplikaci. Webové rozhraní
    se zcela přizpůsobí všem mobilním zařízením (tablet, mobilní telefon).

  • Hlídání milníků

  • Upozornění např. na datumy splatností.

  • Přehled o fakturacích

  • Filtrování, evidence dle různých parametrů, náhledy, komentáře, stav schválení, související dokumenty (objednávky, příloha). Vyhledávejte rychle a mějte neustálý přehled.

  • Propojení s ostatními agendami

  • Faktury je možné napojit na objednávky a smlouvy.
    V rámci standardizovaných řešení je možné využívat všechny tři agendy najednou. Možné doplňovat o další volitelné funkcionality či úpravy na míru.

  • Životní cyklus dokumentu

  • Díky vestavěnému workflow faktura vždy projde přes všechny nastavené schvalovatele. V administraci si sami jednoduše schvalovatele nastavíte.
    V základní verzi až 5 schvalovacích úrovní (faktura projde přes pět schvalovatelů).

  • Automatická kontrola

  • Nastavte si kontrolu proti vlastním číselníkům (z jiných ERP systémů, seznamy dodavatelů apod.), automatická kontrola duplicity faktury.

  • Reporty o fakturacích

  • Přehledné grafy a reporty (dle oddělení, dodavatelů), celková částka, počet zaúčtovaných, zamítnutých či schválených faktur, splatnosti …), porovnání podle oddělení a středisek (finanční, HR, IT, výroba...).

  • Volitelné funkcionality a úpravy na míru

  • Základní verzi je možné kdykoliv rozšířit (vytěžovací aplikace, přenos faktur do knihy došlých faktur, rozpoznávání čárových kódů, důvěryhodný archiv (časová razítka), elektronické podepisování faktur...)

Podívejte se na ukázku, jak proces zpracování faktury probíhá

 

Schvalování faktur, úkoly

Přehled faktur  

Přehled a evidence faktur

Uživatelské prostředí pro přehled a evidenci faktur  

Ukázka vytěžovací aplikace

Uživatelské prostředí, jak vypadá vytěžovací aplikace.  

Digitální kancelář Exonis

Funkcionality a výhody standardizovaného řešení

EXONIS Digitální kancelář

Připravené funkcionality pro jednotlivé agendy, schvalovací procesy (worklfow) a úložiště. Postavené na webové technologii, responzivní design (přizpůsobí se mobilnímu zařízení). Základní řešení možné rozšířit o volitelné funkcionality. Možné převést prostředí do firemních barev.

Provozní dohled, help desk

Neustálý provozní dohled, hotline či služba help desk.

Know-how stávajících zákazníků

Přinášíme řešení na základě zkušeností z projektů pro významné firmy jako Mercedes Benz, Banka Creditas či Budějovický Budvar. Používejte systém, ve kterém schvaluje smlouvy např. ŠKODA AUTO.

Možnosti rozvoje

Během krátké chvíle získáte komplexní elektronickou kancelář se všemi výhodami DMS/ECM řešení. Zároveň je možné aplikaci rozšiřovat o volitelné funkcionality, navýšit počet uživatelů či provést úpravy na míru.

Na osvědčené technologii ELO

Na pozadí běží technologie ELO, německého výrobce ELO Digital Office GmbH. ELO je osvědčená celosvětová platforma DMS/ECM řešení, kterou využívají tisíce firem po celém světě. Zákazníci tímto získávají dvojitou podporu a jistotu, že využívají silnou a bezpečnou technologii.

Stále aktuální aplikace

V rámci roční podpory je aplikace neustále aktuální, přinášíme upgrady či specializované webináře.

Podpora specialistů

Support týmu IT konzultantů společnosti EXON, kteří jsou neustále k dispozici.

V jednoduchosti je síla

Vytvořeno na základě dlouholetých zkušeností uživatelů z desítek projektů DMS/ECM řešení. Exonis je intuitivní a uživatelsky velmi přívětivé prostředí. Využíváte pouze funkce, které opravdu potřebujete.

Navíc ...

Stáhněte si prospekt, kde jsou vypsány všechny funkcionality, které základní verze Exonisu nabízí, včetně možnosti rozšíření jednotlivých agend.

 

Pro více informací nás kontaktujte

 

Řešení od společnosti EXON je postaveno na technologii ELO

 
Logo obchodního a technologického zástupce společnosti ELO Digital Office.