Vychytávky DMS/ECM ELO ve 20 minutách | Záznam webináře
Ve čtvrtek 21. března se uskutečnil webinář pod názvem "Vychytávky DMS/ECM ELO ve 20 minutách". Představili jsme řešení ELO, ukázali výhody na praktických ukázkách. Předvedli uživatelské prostředí a úvodní obrazovku a jak jednoduše vytvářet vlastní dlaždice. Prozkoumali jsme také fungování vyhledávání a jeho různé možnosti. Ukázali jsme práci s dokumenty, včetně jejich vytváření, úprav a správy verzí. Představili nástroje na spolupráci, včetně tvorby poznámek a odesílání e-mailů. Podívali jsme se také na nástroje produktivity, které vám mohou ušetřit čas, a poodhalili, jak vypadá a funguje workflow a procesy schvalování.
Ukázali jsme si, jak se v ELO pracuje
Na webináři jsme představili ty největší vychytávky, nejzajímavější a nejužitečnější funkcionality, které ELO ECM Suite nabízí.
Záznam předchozího webináře
Webinář navazoval na minulý pod názvem: DMS/ECM ELO jako srdce Vaší firmy.
Kontaktní formulář
Pro koho je webinář vhodný?
Firmy a instituce, které řeší problémy typu:… ukládají dokumenty různě na sdílené disky
... přepisují faktury ručně
… se ztrácí smlouvy a důležité dokumenty
… není přehled o verzích dokumentů, která je ta poslední a správná
… nejsou dokumenty a informace centrálně archivovány
… hledání informací zabere spoustu času
... a které se zajímají o digitalizaci a efektivní správu dokumentů a informací.
Vybraní zákazníci, kteří používají ELO ECM Suite
ELO ECM Suite denně používají desítky firem a institucí v České republice a na Slovensku.Co je ELO ECM Suite
ELO ECM Suite patří mezi přední systémy pro elektronickou správu dokumentů (DMS/ECM) a automatizaci procesů v organizaci. Nasazením ELO ECM Suite jako primárního digitálního archivu umožňuje firmám efektivně spravovat a archivovat své dokumenty v elektronické podobě.
Systém umožňuje i řízení procesů, jako jsou schvalování dokumentů, připomínkování a elektronické podepisování, což přispívá k urychlení pracovních postupů a eliminaci manuálních činností.
Díky integraci s informačními systémy (IS) a systémy pro plánování podnikových zdrojů (ERP) může ELO ECM Suite efektivně komunikovat s existujícími IT infrastrukturami firem. To umožňuje snadnou synchronizaci dat a optimalizaci procesů napříč organizací.
ELO ECM Suite poskytuje komplexní řešení pro elektronickou správu dokumentů a procesů, které usnadňuje práci firem a přispívá k vytvoření efektivní a moderní pracovní prostředí.