Ukážeme Vám, jak se v ELO pracuje

Na DEMO ukázce Vám představíme uživatelské prostředí webového/pevného klienta ELO ECM Suite.


  • Co se na DEMO ukázce dozvíte?

  • ✅ Výhody DMS/ECM ELO na praktických ukázkách
  • ✅ Uživatelské prostředí, úvodní obrazovka, vytvořte si vlastní dlaždice
  • ✅ Jak funguje vyhledávání, různé možnosti hledání (metadata, evidenční karty..), jak mít přehled
  • ✅ Jak pracovat s dokumenty, tvořit, upravovat, vytvářet verze
  • ✅ Jak spolupracovat s kolegy, vytvářet poznámky, posílat emaily, přílohy, psát do feedu
  • Nástroje produktivity, které ulehčí náš čas
  • ✅ Jak vypadá a funguje workflow, jak se vytváří a schvalují úkoly a mnoho dalšího


  • Vybraní zákazníci, kteří používají ELO ECM Suite

  • ELO ECM Suite denně používají desítky firem a institucí v České republice a na Slovensku.

    Reference DMS systémů po České republice.
  • Co je ELO ECM Suite

  • Logo ELO ECM Suite.

    ELO ECM Suite patří mezi přední systémy pro elektronickou správu dokumentů (DMS/ECM) a automatizaci procesů v organizaci. Nasazením ELO ECM Suite jako primárního digitálního archivu umožňuje firmám efektivně spravovat a archivovat své dokumenty v elektronické podobě.

    Systém umožňuje i řízení procesů, jako jsou schvalování dokumentů, připomínkování a elektronické podepisování, což přispívá k urychlení pracovních postupů a eliminaci manuálních činností.

    Díky integraci s informačními systémy (IS) a systémy pro plánování podnikových zdrojů (ERP) může ELO ECM Suite efektivně komunikovat s existujícími IT infrastrukturami firem. To umožňuje snadnou synchronizaci dat a optimalizaci procesů napříč organizací.

    ELO ECM Suite poskytuje komplexní řešení pro elektronickou správu dokumentů a procesů, které usnadňuje práci firem a přispívá k vytvoření efektivní a moderní pracovní prostředí.

Registrace na DEMO ukázku

Navrhněte ideální termín online DEMO ukázky

Pro koho je ELO vhodné řešení?

Firmy a instituce, které řeší problémy typu:
… ukládají dokumenty různě na sdílené disky
... přepisují faktury ručně
… se ztrácí smlouvy a důležité dokumenty
… není přehled o verzích dokumentů, která je ta poslední a správná
… nejsou dokumenty a informace centrálně archivovány
… hledání informací zabere spoustu času
... a které se zajímají o digitalizaci a efektivní správu dokumentů a informací.

Záznamy webinářů

Mnoho užitečných informací naleznete na v záznamech probělých webinářů.