fbpx Webinář: Digitální kancelář do 5 dnů | EXON
Webinář: Digitální kancelář do 5 dnů

Webinář: Digitální kancelář do 5 dnů

Na čtvrtek 20. června 2024 připravujeme webinář pod názvem "Digitální kancelář do 5 dnů". Využívejte digitální kancelář postupně. Naučte se se základní verzí a až budete ten správný čas, rozvíjejme dále.


Pro ty, kteří chtějí digitální kancelář používat ihned a postupně rozvíjet

Na webináři Vám představíme, jak využívat výhod DMS systémů tak, abyste jej mohli využívat prakticky okamžitě. Do 5 dnů. Konkrétně se budeme bavit o řešení ELO ECM Suite, které v základní verzi umí spoustu funkcionalit, které můžete využívat bez jakýchkoliv úprav na míru. Na začátku řešení nainstalujeme v základní verzi. Jakmile bude vhodná doba, můžeme řešení rozvíjet dále.


  • Co se na webináři dozvíte?

  • ✅ Jaké funkcionality přináší digitální kancelář v té absolutně základní verzi
  • ✅ Co přesně získáte za 5 dnů
  • ✅ Jaké ELO licence jsou potřebné
  • ✅ Jaké jsou možnosti pro případný rozvoj řešení v budoucnu


  • Vybraní zákazníci, kteří používají ELO ECM Suite

  • ELO ECM Suite denně používají desítky firem a institucí v České republice a na Slovensku.

    Reference DMS systémů po České republice.
  • Co je ELO ECM Suite

  • Logo ELO ECM Suite.

    ELO ECM Suite patří mezi přední systémy pro elektronickou správu dokumentů (DMS/ECM) a automatizaci procesů v organizaci. Nasazením ELO ECM Suite jako primárního digitálního archivu umožňuje firmám efektivně spravovat a archivovat své dokumenty v elektronické podobě.

    Systém umožňuje i řízení procesů, jako jsou schvalování dokumentů, připomínkování a elektronické podepisování, což přispívá k urychlení pracovních postupů a eliminaci manuálních činností.

    Díky integraci s informačními systémy (IS) a systémy pro plánování podnikových zdrojů (ERP) může ELO ECM Suite efektivně komunikovat s existujícími IT infrastrukturami firem. To umožňuje snadnou synchronizaci dat a optimalizaci procesů napříč organizací.

    ELO ECM Suite poskytuje komplexní řešení pro elektronickou správu dokumentů a procesů, které usnadňuje práci firem a přispívá k vytvoření efektivní a moderní pracovní prostředí.

Registrační formulář

Odkaz Vám bude po registraci automaticky zaslán na email.

Pro koho je webinář vhodný?

Firmy a instituce, které řeší problémy typu:
… ukládají dokumenty různě na sdílené disky
... přepisují faktury ručně
… se ztrácí smlouvy a důležité dokumenty
… není přehled o verzích dokumentů, která je ta poslední a správná
… nejsou dokumenty a informace centrálně archivovány
… hledání informací zabere spoustu času
... a které se zajímají o digitalizaci a efektivní správu dokumentů a informací.

Registrace zdarma

Registrovat se můžete zcela bezplatně přes kontaktní formulář. Nemůžete-li se webináře zúčastnit v daný čas, registrujte se a my vám pošleme záznam.

Datum: Čtvrtek 20. června
Čas: 10:00 – 10:20
Místo: Online (odkaz ke vstupu do webináře Vám bude automaticky zaslán na email po registraci)


Záznam minulého webináře

Záznam webináře: Vychytávky DMS/ECM ELO ve 20 minutách .