Přípravujeme webinář: Co jsou to DMS systémy?
Připravujeme na čtvrtek 20. února 2025 webinář pod názvem:
Co jsou to ty DMSka a k čemu slouží?
Představíme Vám DMS/ECM systémy, k čemu slouží a jak je efektivně využít. Představíme největší výhody a ukážeme praktickou ukázku ve webovém klientovi, který zákazníci využívají nejčastěji. Na konci představíme, jak DMSka využívají naši zákazníci.
Webový klient na rozdíl od pevného (tzv. tlustého) umožňuje práci bez nutnosti instalace programu na počítač. Přihlašuje se do účtu přes webovou stránku. Prostředí je jednoduché a přehledné.
Webinář: 20. února 2025 od 10:00
Na webináři si odpovíme na otázku: "Proč DMSka využívat, proč o nich uvažovat", a zároveň si odpovíte na otázku: "Zda jsou DMSka vhodná i pro Vás, pro Vaši firmu."
Co se na webináři dozvíte?
- ✅ Výhody DMS systémů
- ✅ K čemu slouží, proč o DMS uvažovat
- ✅ Jak vypádá uživatelské prostředí webového klienta, který zákazníci využívají nejvíce
- ✅ Jak a pro jaké účely DMSka využívají naši zákazníci
Vybraní zákazníci
ELO ECM Suite denně používají desítky firem a institucí v České republice a na Slovensku.

Konkrétně si ukážeme DMS/ECM na technologii ELO

ELO ECM Suite patří mezi přední systémy pro elektronickou správu dokumentů (DMS/ECM) a automatizaci procesů v organizaci. Nasazením ELO ECM Suite jako primárního digitálního archivu umožňuje firmám efektivně spravovat a archivovat své dokumenty v elektronické podobě.
Systém umožňuje i řízení procesů, jako jsou schvalování dokumentů, připomínkování a elektronické podepisování, což přispívá k urychlení pracovních postupů a eliminaci manuálních činností.
Díky integraci s informačními systémy (IS) a systémy pro plánování podnikových zdrojů (ERP) může ELO ECM Suite efektivně komunikovat s existujícími IT infrastrukturami firem. To umožňuje snadnou synchronizaci dat a optimalizaci procesů napříč organizací.
ELO ECM Suite poskytuje komplexní řešení pro elektronickou správu dokumentů a procesů, které usnadňuje práci firem a přispívá k vytvoření efektivní a moderní pracovní prostředí.

Registrační formulář
Odkaz Vám bude po registraci automaticky zaslán na email.Pro koho je webinář vhodný?
Firmy a instituce, které řeší problémy typu:… ukládají dokumenty různě na sdílené disky
... přepisují faktury ručně
… se ztrácí smlouvy a důležité dokumenty
… není přehled o verzích dokumentů, která je ta poslední a správná
… nejsou dokumenty a informace centrálně archivovány
… hledání informací zabere spoustu času
... a které se zajímají o digitalizaci a efektivní správu dokumentů a informací.

Registrace zdarma
Registrovat se můžete zcela bezplatně přes kontaktní formulář. Nemůžete-li se webináře zúčastnit v daný čas, registrujte se a my vám pošleme záznam.
Datum: Čtvrtek 20. února 2025
Čas: 10:00 – 10:30
Místo: Online (odkaz ke vstupu do webináře Vám bude automaticky zaslán na email po registraci)

Záznam minulého webináře
Záznam webináře: Vychytávky DMS/ECM ELO ve 20 minutách.