Vychytávky DMS/ECM ELO ve 20 minutách | Webinář 7. prosince 2023
Připravujeme webinář ve čtvrtek 7. prosince od 10 hodin pod názvem "Vychytávky DMS/ECM ELO ve 20 minutách". Představíme řešení ELO, ukážeme výhody na praktických ukázkách. Předvedeme vám uživatelské prostředí a úvodní obrazovku a ukážeme, jak jednoduše vytvářet vlastní dlaždice. Prozkoumáme také fungování vyhledávání a jeho různé možnosti. Během prezentace se dostaneme k praktickým ukázkám práce s dokumenty, včetně jejich vytváření, úprav a správy verzí. Představíme vám nástroje na spolupráci, včetně tvorby poznámek a odesílání e-mailů. Podíváme se také na nástroje produktivity, které vám mohou ušetřit čas, a poodhalíme, jak vypadá a funguje workflow a procesy schvalování. To vše jednoduše do 20 minut.
Ukážu Vám, jak se v ELO pracuje
Na webináři Vám představím ty největší vychytávky, nejzajímavější a nejužitečnější funkcionality, které ELO ECM Suite nabízí. Budu se těšit. Petr, EXON.

Webinářem Vás provede Petr Polanský, který má ve společnosti EXON na starosti marketingové a obchodní záležitosti.
Co se na webináři dozvíte?
- ✅ Výhody DMS/ECM ELO na praktických ukázkách
- ✅ Uživatelské prostředí, úvodní obrazovka, vytvořte si vlastní dlaždice
- ✅ Jak funguje vyhledávání, různé možnosti hledání (metadata, evidenční karty..), jak mít přehled
- ✅ Jak pracovat s dokumenty, tvořit, upravovat, vytvářet verze
- ✅ Jak spolupracovat s kolegy, vytvářet poznámky, posílat emaily, přílohy, psát do feedu
- ✅ Nástroje produktivity, které ulehčí náš čas
- ✅ Jak vypadá a funguje workflow, jak se vytváří a schvalují úkoly a mnoho dalšího
Vybraní zákazníci, kteří používají ELO ECM Suite
ELO ECM Suite denně používají desítky firem a institucí v České republice a na Slovensku.
Co je ELO ECM Suite


ELO ECM Suite patří mezi přední systémy pro elektronickou správu dokumentů (DMS/ECM) a automatizaci procesů v organizaci. Nasazením ELO ECM Suite jako primárního digitálního archivu umožňuje firmám efektivně spravovat a archivovat své dokumenty v elektronické podobě.
Systém umožňuje i řízení procesů, jako jsou schvalování dokumentů, připomínkování a elektronické podepisování, což přispívá k urychlení pracovních postupů a eliminaci manuálních činností.
Díky integraci s informačními systémy (IS) a systémy pro plánování podnikových zdrojů (ERP) může ELO ECM Suite efektivně komunikovat s existujícími IT infrastrukturami firem. To umožňuje snadnou synchronizaci dat a optimalizaci procesů napříč organizací.
ELO ECM Suite poskytuje komplexní řešení pro elektronickou správu dokumentů a procesů, které usnadňuje práci firem a přispívá k vytvoření efektivní a moderní pracovní prostředí.
Registrační formulář
Odkaz Vám bude po registraci automaticky zaslán na email.Pro koho je webinář vhodný?
Firmy a instituce, které řeší problémy typu:… ukládají dokumenty různě na sdílené disky
... přepisují faktury ručně
… se ztrácí smlouvy a důležité dokumenty
… není přehled o verzích dokumentů, která je ta poslední a správná
… nejsou dokumenty a informace centrálně archivovány
… hledání informací zabere spoustu času
... a které se zajímají o digitalizaci a efektivní správu dokumentů a informací.
Registrace zdarma
Registrovat se můžete zcela bezplatně přes kontaktní formulář. Nemůžete-li se webináře zúčastnit v daný čas, registrujte se a my vám pošleme záznam.
Datum: Čtvrtek 7. prosince
Čas: 10:00 – 10:20
Místo: Online (odkaz ke vstupu do webináře Vám bude automaticky zaslán na email po registraci)