
Spravujte dokumenty v personalistice efektivně díky systému pro správu, evidenci a archivaci dokumentů od společnosti EXON. Personalistika je nesmírně náročná na dokumenty. O zaměstnancích evidujeme nespočet dokumentů, jako jsou pracovní smlouvy, mzdové listy, cestovní příkazy, výplatní pásky, zdravotní dokumenty či žádosti o dovolenou. Součástí jsou např. i dosažená vzdělání, certifikáty, hodnocení zaměstnanců, evidence pracovní doby, životopisy, předávací protokoly a mnoho dalšího. U jedné společnosti se může jednat i o 15 různých typů dokumentů, a to ještě nehovoříme o podsložkách či dokonce rozdělení do jednotlivých let či měsíců. Všechny tyto dokumenty se týkají jednoho jediného zaměstnance. Firmy o desítkách, stovkách až tisících zaměstnancích evidují obrovské množství dokumentů. Řešením může být elektronizace personalistiky. Vyhněte se fyzickým šanonům plných dokumentů vašich zaměstnanců. Mějte vše evidováno bezpečně v systému, který je přehledný a přinese vám klid a čisto na stole. Mějte absolutní přehled o HR dokumentech.
Jak lze personalistiku digitalizovat? Více v článku "Digitalizací k bezpapírové personalistice".
Získáte absolutní přehled o agendě HR
Jednoduché a intuitivní prostředí
Schvalovací procesy připravené pro personální řízení
Agendu HR připravíme na míru Vašim požadavkům
Postavený na platformě DMS/ECM
Automatizace
Externí účetní
Úspora času HR oddělení
Úspora za tisk