Systém pro tvorbu, schvalování a evidenci objednávek
elektronická správa objednávek pod kontrolou

Spravujte objednávky efektivně díky systému pro správu, evidenci a archivaci objednávek od společnosti EXON. Mějte absolutní přehled o vašich objednávkách, schvalujte rychle a odkudkoliv.

Úspora času

Žádost o objednávky jsou velmi rychlé
v jednoduchém prostředí

Jednoduše a přehledně

V jednoduchosti je síla. Dbáme na intuitivnost aplikací. Bez nutnosti zdlouhavého zaškolení

Hlídání budgetu

Při vyplňování objednávky víte, jaký rozpočet máte ještě k dispozici

Workflow

Přehledné a rychlé schvalování objednávek dle potřeb (počet schvalovatelů, úrovně)

Propojenost

Objednávky lze propojit na faktury a smlouvy. Vše je provázané

Absolutní přehled

Grafický přehled všech objednávek. Filtrování dle oddělení apod.

Vše přehledně na jednom místě

  • Absolutní přehled o agendě objednávek díky nástrojům Analytics
  • Přehled o objednávkách dle jednotlivých oddělení
  • Porovnání podle oddělení a středisek (finanční, HR, IT, výroba...)
  • Propojení s ostatními agendami: faktury, smlouvy
  • Přehledné auditní stopy všech schvalovatelů.
  • Možné oblasti použití jsou neomezené. Připravíme prostředí Analytics dle vašich potřeb

 

Máte zájem o více informací? Napište nám