Systém pro správu HR
personalistika pod kontrolou

Spravujte HR dokumentaci efektivně díky systému pro správu, evidenci a archivaci dokumentů od společnosti EXON. Mějte absolutní přehled o HR dokumentech.
Úkoly, smlouvy, školení, správa majetku či dovolené pod kontrolou
.

Evidence zaměstnanců

Přehledná evidence všech zaměstnanců a související dokumentace

Správa organizace

Nastavení rolí. pracovní pozice, nadřízení, oddělení. Vše jednoduše a přehledně

Složka zaměstnance

Pracovní smlouvy, správa majetku, přehled certifikátů, výplatní pásky, lékařské prohlídky, školení na jednom místě

Žádost o dovolenou

Rychlá tvorba žádosti o dovolenou. Přehled o dovolené (schválené, zamítnuté, dostupné). Elektronické schvalování

Žádost o pracovní cestu

Rychlá tvorba žádosti o pracovní cestu (začátek a konec cesty, dopravní prostředek, poznámky). Elektronické schvalování

Vše pod kontrolou

Veškerá dokumentace na jednom místě. Okamžitý přehled. Hlídání milníků (např. termíny konce pracovních smluv)

Vše přehledně na jednom místě

  • Absolutní přehled o agendě HR
  • Jednoduché a intuitivní prostředí pro všechny zaměstnance

 

Máte zájem o více informací? Napište nám