Digitální kancelář EXONIS splní základní požadavky firem a institucí všech typů a velikostí, které chtějí využívat
bezpečná a osvědčená řešení DMS/ECM systémů. Můžete začít s jednou agendou a postupně přidávat další.
EXONIS nabízí jednoduché a intuitivní uživatelské prostředí vhodné také pro práci z domova a roste společně s vámi.


Co Vám digitální kancelář EXONIS v základním balíčku přináší?

Až 30 uživatelů

V základní verzi. Počet uživatelů je možné navýšit. V jednoduché administraci můžete nastavit až 5 schvalovacích úrovní.

Rychlá implementace

Jednu agendu v základní verzi implementujeme u zákazníka během několika dnů. Postupně můžete přidávat další agendy a funkcionality.

Jednoduchost a přehlednost

Využívejte pouze ty funkce, které opravdu potřebujete. Přinášíme intuitivní prostředí a příjemný design.


Automatizace faktur, smluv a objednávek

Agenda
FAKTURY

"Komplexní nástroj pro vložení faktur, jejich kontrolu, schválení a archivaci."

  • Přehled faktur: filtrování, vyhledávání
  • Napojení na účetní a ERP systémy
  • Možnosti rozšíření o další funkcionality, např. vytěžování dat, napojení na číselníky do externích systémů, rozpoznání čárových kódů aj.

Agenda
SMLOUVY

"Efektivní práce a absolutní kontrola nad procesem tvorby smluv, jejich schvalování a archivace."

  • Přehled smluv: filtrování, vyhledávání
  • Tvorba smluv v realizačním týmu
  • Možnosti rozšíření o další funkcionality, např. anonymizace a nahrání do registru smluv, el. podpisy, číselníky do externích systémů aj.

Agenda
OBJEDNÁVKY

"Komplexní nástroj pro vytváření objednávek, jejich kontrolu, schválení, až po proces nákupu."

  • Přehled objednávek: filtrování, vyhledávání
  • Objednávkový formulář na přání
  • Možnosti rozšíření o další funkcionality, rozšíření reportů, napojení na číselníky do externích systémů aj.

Funkcionality a výhody standardizovaného řešení

EXONIS Digitální kancelář

Připravené funkcionality pro jednotlivé agendy, schvalovací procesy (worklfow) a úložiště. Postavené na webové technologii, responzivní design (přizpůsobí se mobilnímu zařízení). Základní řešení možné rozšířit o volitelné funkcionality. Možné převést prostředí do firemních barev.

Provozní dohled, help desk

Neustálý provozní dohled, hotline či služba help desk.

Know-how stávajících zákazníků

Přinášíme řešení na základě zkušeností z projektů pro významné firmy jako Mercedes Benz, Banka Creditas či Budějovický Budvar. Používejte systém, ve kterém schvaluje smlouvy např. ŠKODA AUTO.

Možnosti rozvoje

Během krátké chvíle získáte komplexní elektronickou kancelář se všemi výhodami DMS/ECM řešení. Zároveň je možné aplikaci rozšiřovat o volitelné funkcionality, navýšit počet uživatelů či provést úpravy na míru.

Na osvědčené technologii ELO

Na pozadí běží technologie ELO, německého výrobce ELO Digital Office GmbH. ELO je osvědčená celosvětová platforma DMS/ECM řešení, kterou využívají tisíce firem po celém světě. Zákazníci tímto získávají dvojitou podporu a jistotu, že využívají silnou a bezpečnou technologii.

Stále aktuální aplikace

V rámci roční podpory je aplikace neustále aktuální, přinášíme upgrady či specializované webináře.

Podpora specialistů

Support týmu IT konzultantů společnosti EXON, kteří jsou neustále k dispozici.

V jednoduchosti je síla

Vytvořeno na základě dlouholetých zkušeností uživatelů z desítek projektů DMS/ECM řešení. Exonis je intuitivní a uživatelsky velmi přívětivé prostředí. Využíváte pouze funkce, které opravdu potřebujete.

Navíc ...

Stáhněte si prospekt, kde jsou vypsány všechny funkcionality, které základní verze Exonisu nabízí, včetně možnosti rozšíření jednotlivých agend.

 
  •  
 

Řešení od společnosti EXON je postaveno na technologii ELO