»»

Nepřepisujte faktury ručně. Digitalizujte

Pomůžeme Vám nalézt ideální řešení pro vaše faktury.

Vytěžování dat (tzv. OCR - Optical Character Recognition) nahrazuje ruční přepis a zcela automatizuje proces oběhu faktur. Vytěžovací aplikace je zcela intuitivní a tzv. "samoučící se".


Jak probíhá vytěžování faktur? Ukázka


Hledáte vhodný vytěžovací nástroj?

Chcete vytěžovat faktury či jiné dokumenty? Napište nám o své představě. Připravíme pro Vás optimální návrh řešení, cenovou nabídku a představíme podobné projekty. Pro delší zprávy a přílohy můžete využít email: .


Proč používat vytěžovací nástroj na faktury

OCR (Optical Character Recognition) pro faktury je technologie, která umožňuje extrakci dat z fakturačních dokladů v digitálním formátu. Software přečte text na faktuře a převede jej na strojově čitelná data. Tento proces umožňuje podnikům automatizovat pracovní postupy zpracování faktur tím, že eliminuje ruční zadávání dat, snižuje chyby a zvyšuje efektivitu.

OCR pro faktury lze použít v různých odvětvích, včetně financí, účetnictví a nákupu. Automatizací pracovního postupu zpracování faktur pomocí technologie OCR mohou podniky snížit náklady, zvýšit přesnost efektivitu.

Software lze napojit např. na ekonomické a účetní systémy (Pohoda, ABRA, Money, SAP aj.). Integrace na systémy třetích stran jsou prakticky neomezené. Pokud nechcete pořizovat vlastní vytěžovací software, můžete využít možnost outsourcingu.

Jak systém v reálu funguje si můžete prohlédnou v ukázce níže.


Uživatelské prostředí vytěžovacího nástroje

Vytěžovací aplikace, webové rozhraní. Vytěžovací aplikace Docxtractor v klasickém uživatelském prostředí.

Funkce a výhody vytěžování dat

  • Eliminace chyb

  • Zamezíte zbytečným chybám při přepisu dat. Vytěžovací nástroje jsou zcela samostatné, samoučící se, využívající tzv. strojové učení. Pouze kontrolujete vytěžená data, zda jsou opravdu správně rozpoznaná. Dle zabarvení jednotlivých políček (viz. ukázka) poznáte, zda si systém je jistý nebo upozorňuje na určité nesrovnalosti.

  • Napojení na číselníky a systémy třetích stran

  • Vytěžování dat je automatické, samoučící se. Navíc jim můžeme pomoci tím, že budou využívat číselníky z vlastních nebo externích zdrojů. Např. číselníky vašich dodavatelů či napojení na administrativní registr ekonomických subjektů ARES. S využitím číselníků může systém automaticky doplnit údaje, které nelze zcela přečíst. Jedná se o automatické doplnění čísla zákazníka z databáze a číselníků (křížová kontrola). Dokumenty včetně rozpoznaných metadat lze posílat do ERP a účetních systémů.

  • Napojení na další agendy

  • Aby byla využita síla vytěžovacích nástrojů na maximum, je vhodné je doplnit o schvalovací procesy, což je často vstup do digitalizace mnoha firem a institucí. Tím je dosaženo plné automatizace zpracování přijatých faktur. Získáte navíc přehlednou evidenci faktur a zajistíte si tak životní cyklus.

  • Vytěžování není pouze pro faktury

  • Vytěžovat se dají řady typů dokumentů, např. objednávky, formuláře, technické průkazy apod.
    Více o typech dokumentů dle struktury.

  • Nechcete investovat do software? Nabízíme vytěžování formou služby

  • Jak to funguje? Zašlete nám Vaše faktury a my Vám vrátíme data v požadovaném formátu. Více o vytěžování faktur formou služby.


Kontaktní formulář

Zajímáte se o řešení pro digitalizaci? Pro více informací nás kontaktujte.