Aplikace pro vytěžování dat
faktury, formuláře, technické průkazy a jiné dokumenty

„Vytěžování nahrazuje ruční přepisování a automatizuje celý proces oběhu faktur. Absolutně zamezuje chybovosti při přepisu dat a přináší vyšší produktivitu při procesu zpracování faktur.“

Jaké výhody přináší vytěžování dat?

Úspora času a nákladů

Jednodušší proces a výrazné snížení času zpracování faktur. Inteligentní nástroje.

Přesnost a produktivita

Méně dvojí kontroly a opakujících se úkonů. Kratší čas a nulová chybovost.

Automatizované procesy

Vytěžená data jsou následně automaticky odeslána do účetního systému.

Příležitost do budoucna

Proces vytěžování je do budoucna vhodné doplnit o další funkcionality moderní správy dokumentů, např. schvalování (workflow).

Moderní image

Získejte obraz moderního a efektivního podniku v očích Vašich klientů a obchodních partnerů díky nejmodernějším technologiím.

Budování vztahů

Vyloučením lidské chyby se zamezí ztrátám faktur, nevznikají sankce za opožděné platby či zbytečné telefonáty od dodavatelů.

Aplikace pro vytěžování dat
z faktur či formulářů

  • Eliminace uživatelského pochybení
  • Vysoce inteligentní technologie, samoučící nástroje
  • Tzv. strojové učení vytěžování faktur
  • Uživatel je upozorněn na případné odchylky (vyznačení dle zabarvení)
  • Zpracování mezinárodních faktur v různých jazycích, měnách a specifických daňových právních předpisech
  • Export do účetního systémy (účetní a jiné ERP systémy)
  • Napojení na číselníky, vlastní např. dodavatelů či externí, např. ARES
  • Automatická křížová kontrola, např. doplnění čísla zákazníka z databáze a číselníků
  • Možnosti napojení na další agendy, např. v rámci systému pro správu faktur
  • Vytěžování vhodné nejen pro faktury, ale i objednávky, strukturované a polostrukturované dokumenty, formuláře, technické průkazy apod.

Ukázka vytěžování dat v uživatelském prostředí správy faktur
Více k agendě faktury

Uživatelské prostředí (webové rozhraní)

Vytěžovací aplikace

 

Uživatelské prostředí

Vytěžovací aplikace


 
  •