Systém pro tvorbu, schvalování a evidenci objednávek
elektronická správa objednávek

Spravujte objednávky efektivně díky systému pro správu, evidenci a archivaci objednávek od společnosti EXON. Schvalujte rychle a odkudkoliv. Agenda objednávky je navržena tak, aby řešení bylo maximálně jednoduché a intuitivní, a bylo využíváno zcela plnohodnotně. Zároveň systém běží na osvědčené a bezpečné technologii ELO Digital. Každý uživatel má v rámci každého kroku zpracování dokumentu k dispozici jen ty funkce, které skutečně potřebuje a využívá.


Úspora času

Žádost o objednávky jsou velmi rychlé
v jednoduchém prostředí

Jednoduše a přehledně

V jednoduchosti je síla. Dbáme na intuitivnost aplikací. Bez nutnosti zdlouhavého zaškolení

Hlídání budgetu

Při vyplňování objednávky víte, jaký rozpočet máte ještě k dispozici

Workflow

Přehledné a rychlé schvalování objednávek dle potřeb (počet schvalovatelů, úrovně)

Propojenost

Objednávky lze propojit na faktury a smlouvy. Vše je provázané

Absolutní přehled

Grafický přehled všech objednávek. Filtrování dle oddělení apod.

Systém na tvorbu objednávek

  • Absolutní přehled o agendě objednávek
    Reporty a statistiky dle jednotlivých oddělení a středisek (finanční, HR, IT, výroba...)
  •  
  • Propojení s ostatními agendami
    Spárování se smlouvami, fakturami
  •  
  • Auditní stopy
    Všech schvalovatelů
  •  
  • Možné rozvoje agendy objednávek
    Napojení na Ares, hlídání rozpočtu oddělení, emailové notifikace na úkoly, automatické vkládání podpisu schvalovatele a jiné funkcionality a řešení na míru

Ukázka uživatelského prostředí správy objednávek

Žádost o novou objednávku

Žádost o novou objednávku  

Schválení objednávky / úkoly

Schválení objednávky  

Přehled objednávek, filtrování

Přehled objednávek  

 
  •  
 

Řešení od společnosti EXON je postaveno na technologii ELO Digital