ELO dodává softwarová řešení, která vám pomáhají digitalizovat vaše procesy. Elektronická správa informací od ELO vám zajistí prvotřídní infrastrukturu pro efektivní podnikové procesy. Naše výkonné moduly, rozhraní a mobilní aplikace jsou speciálně navrženy tak, aby zlepšovaly fungování ECM systému od společnosti ELO. ELO poskytuje ECM řešení šité na míru, které lze implementovat v souladu s vašimi požadavky – bez ohledu na to, jak jsou náročné. Software se bez potíží propojí s vaším stávajícím IT prostředím a zefektivní procesy napříč organizací.

Neomezený přístup a snadné vyhledávání

Přístup k dokumentům 24/7, snadné vyhledávání a sdílení.

Správa, schvalování a oběh dokumentů

Objednávky, faktury, smlouvy a další agendy. Nastavte oběh dokumentů přesně tak, jak si přejete.

Vytěžování dat

Efektivní záskání dat z Vašich dokumentů. Přináší nejen zrychlení, ale také snížení chyb a zvýšení produktivity práce.

Vaše data v bezpečí

Bezpečně uložené a archivované. Bez starostí krádeží či živelných pohrom.

Správa smluv

Absolutní transparentnost a kontrola smluv. Rychlý a pohodlný přístup, propojení s jednotlivými zákazníky a dodavateli, stejně jako snadný přístup. Kromě toho lze všem závazkům vyplývajícím ze smluv připomínat milníky, které berou v úvahu důležitá data.

Snadné napojení do stávající IT struktury

You can easily link to current systems (MS Windows or Linux) and applications (File Service, CAD, GIS, CRM and ERP, SAP, etc.)

Plnění individuálních požadavků

Rozšíření funkcí o nové funkcionality, např. elektronické podpisy , čárové kódy vytěžování dat apod.. Vyvíjíme moduly na míru zákazníkům, např. anonymizace dokumentů s následným odesláním do registru smluv; modul eIDAS , který automaticky kontroluje nově příchozí dokumenty apod..


Jsme certifikovaným partnerem společnosti ELO Digital Office ČR, distributora a výrobce DMS ELO - špičkového systému pro správu dokumentů - německé společnosti ELO Digital Office GmbH. Jsme dodavatelem komplexních řešení digitální správy a archivace dokumentů postavených na platformě Dokument management systému ELO (Office, Professional, Enterprise).

ELO představuje kombinaci speciálních individuálních řešení, které dohromady spojuje v jeden celek. Tak i ta nejmenší aplikace může být součástí jednoho velkého systému. Všechny zdroje informací jsou pohromadě a dostupné v požadovaném čase a místě. ELO se specializuje na správu různých obsahů a zajištění splnění zákonných požadavků.

Síla spočívá v modulech a jejich pružnosti, schopností spolupracovat se všemi typy systémů, využít obsah informací a mít je okamžitě k dispozici. Celý životní cyklus informací je pokrytý, od vytvoření až po jejich odstranění. Přehled nad všemi obchodními procesy je rozhodující pro efektivní a konkurenční rozvoj podniku.