Document Management systémy (DMS/ECM) jsou nástroje pro elektronickou archivaci, správu a oběh dokumentů a firemních informací, neomezený přístup k firemním informacím, automatizované schvalovací procesy (tzv. workflow management), bezpečnou archivaci, důvěryhodné ukládání a efektivní práci s dokumenty v souladu s moderní legislativou. EXON přináší osvědčené technologie pro digitalizaci firem se silným důrazem na zabezpečení podnikových dat postavené na technologii ELO.


ELO jako srdce Vaší firmy. Centrální softwarová platforma pro digitalizaci vaší společnosti.

Digitalizace přináší značné zvýšení produktivity, zjednodušení procesů, úsporu času a nákladů, zvýšení flexibility, snadnější automatizace a integrace systémů, vyšší efektivitu a konkurenceschopnost. Zároveň společnost může pružněji reagovat na měnící se požadavky trhu a na neočekávané události, jako např. práce na home office.


Chcete být také součástí bezpapírových společností? Napište nám.


Neomezená dostupnost.
Rychlé vyhledávání

  • Komfortní vyhledávání v celém elektronickém archivu.
  • Mobilní aplikace a responzivní design.
  • Neomezený přístup k dokumentům.
  • Vyhledávání dle metadat nebo fulltextově, vlastní filtry.
  • Více o možnostech vyhledávání v článku.

Automatizace firemních procesů
díky workflow

  • Vlastní schvalovací pracovní postupy.
  • Nastavte uživatelům oprávnění.
  • Víceúrovňová dynamická workflow.
  • Zabraňte ztrátám a mějte absolutní přehled.
  • Více o workflow v článku.

Faktury, smlouvy, objednávky

Datové schránky a další agendy

  • Můžete začít s jednou agendou a postupně rozšiřovat.
  • Správa personalistiky (HR dokumenty).
  • Obchodní a projektová dokumentace.
  • Správa firemní korespondence (datové schránky).
  • Účetní doklady.
  • ISO dokumentace, zdravotnická dokumentace aj.

V souladu s legislativou

  • Kontrola platnosti elektronických podpisů dle eIDAS
  • Časová razítka a elektronické pečetě.
  • Napojení na datové schránky, automatické stahování zpráv.
  • Anonymizace dokumentů: začernění citlivých dat,
    automatické zveřejnění v registru smluv.
  • Skartační řízení pro elektronické dokumenty.
  • Splnění požadavků GDPR dle auditu.

Centrální důvěryhodný archiv

  • Důvěryhodné, digitální a dlouhodobé úložiště.
  • Dokumenty jsou ukládány na centrálním úložišti.
  • Skartační řízení elektronických dokumentů. Na základě např. spisového znaku, skartační lhůty či data vyřízení dokumentu je vygenerován přehledný návrh dokumentů pro odstranění z archivu.
  • ELO jako 3D archiv funguje např. v České průmyslové zdravotní pojišťovně. Více o projektu v případové studii.

ELO jako integrační platforma

  • Napojení na externí ERP systémy třetích stran.
  • Přímá integrace na ISDS (datové schránky).
  • Active Directory.
  • SAP, CRM aj.


Využití ELO ECM Suite

Document Management System ELO je možné využít v jakémkoli oboru podnikání. Není specializovaný na konkrétní sektor, přizpůsobí se všem oborům. Více naleznete v referencích.



ELO může ve společnosti figurovat mnoha způsoby. Jako klasické DMS/ECM s uživatelským prostředím a nástroji pro spolupráci, ale i jako centrální úložiště všech systémů, jako tzv. integrační platforma. Více a konkrétní příklady se dozvíte v referencích a případových studiích.

Pozvánka na EXON webinář.

Ukážeme uživatelské prostředí ELO, představíme užitečné funkcionality pro práci s dokumenty a informacemi, nástroje spolupráce, workflow a mobilní aplikaci.

Více o webináři a registrace zdarma.
  • Vše na jednom místě
  • Bezpečně a přehledně
  • Vyhledávání
  • Neomezený přístup
  • Spolupráce
  • Data pod kontrolou
  • Workflow
  • Nástroje produktivity
  • Možnosti integrace
  • V souladu s legislativou
Krátké představení poslání DMS ELO, funkcionalit a uživatelského rozhraní.

Elektronická správa faktur, smluv a objednávek v praktické ukázce.
EXON rady a tipy.
Více zajímavých článků naleznete v radách a tipech.

Kontaktní formulář

Zajímáte se o řešení pro digitalizaci? Pro více informací nás kontaktujte.